Νέα ανακοίνωση από την Google για την κυκλοφορία ενός νέου χαρακτηριστικού στα αποτελέσματα αναζήτησης των κινητών.
Η εταιρεία αναβαθμίζει τους αλγόριθμους που εμφανίζουν τις διευθύνσεις URL στα αποτελέσματα αναζήτησης για να αποτυπώνει καλύτερα τα ονόματα και τις κατηγορίες των ιστοσελίδων.
Σύμφωνα με μια δημοσίευση στο blog της εταιρείας από τον τεχνικό λογισμικού Bartlomiej Niechwiej και των διευθυντή προϊόντων Rob Ennals, “οι καλά δομημένες διευθύνσεις URL προσφέρουν στους χρήστες γρήγορες υποδείξεις σχετικές με το θέμα της σελίδας αλλά και το πώς είναι δομημένη η ιστοσελίδα.”
Η νέα μορφή θα αποκαλύπτει το αληθινό όνομα της ιστοσελίδας αντί για το όνομα του domain, και η δομή των URL θα είναι σε μορφή breadcrumbs.
Επιπλέον, η Google ανακοίνωσε περεταίρω υποστήριξη για τα δομημένα δεδομένα του schema.org στις ιστοσελίδες που τα χρησιμοποιούν, για να ανακαλύπτουν οι αλγόριθμοι πώς μπορούν να αντικαταστήσουν τα ονόματα των ιστοσελίδων με τα domain names που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα.
Οι αλλαγές αυτές θα επηρεάσουν και τη δομή των URL που θα εμφανίζεται σαν breadcrumbs.
Για περισσότερες λεπτομέρειες και παραδείγματα του κώδικα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, η Gοogle προσφέρει το documentation για site names και breadcrumbs.
Αυτές οι αλλαγές θα αρχίσουν να εμφανίζονται σταδιακά, μόνο στα αποτελέσματα αναζήτησηςτων κινητών συσκευών. Η αλλαγή του ονόματος της ιστοσελίδας θα λειτουργεί προς το παρόν μόνο στις ΗΠΑ, αλλά η μορφοποίηση των URLs σαν breadcrumbs θα είναι θα είναι σύντομα διαθέσιμη για όλο τον κόσμο.
Να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με την εταιρεία, από 21 Απριλίου, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται οι νέοι αλγόριθμοι, όσες ιστοσελίδες έχουν πραγματοποιήσει τις απαραίτητες αλλαγές θα έχουν και καλύτερο Gοogle Ranking, ή στα Ελληνικά καλύτερη κατάταξη.