Google νέος Πίνακας Ελέγχου: Βελτίωση του ελέγχου απορρήτου

Τα δεδομένα βοηθούν την Google να βελτιώνει τα προϊόντα της, να τα διατηρεί ασφαλή, και -με την άδειά σας- να τα εξατομικεύει ώστε να ταιριάζουν στα ενδιαφέροντά σας.

Ωστόσο αυτά τα ενδιαφέροντα και ο τρόπος που θέλετε αυτά να μορφοποιούν την εμπειρία σας με την Google, αλλάζουν συνεχώς. Για τον λόγο αυτό, η Goοgle σχεδιάζει ισχυρά εργαλεία και εύκολα στη χρήση που σας δίνουν την δυνατότητα να  προσαρμόζετε τις προτιμήσεις ασφαλείας σας οποτεδήποτε. Εργάζεται συνεχώς για να βελτιώνει τα εν λόγω εργαλεία με βάση τα σχόλιά σας.Google

Μόνο το 2016, παραπάνω από 4.000 σε περισσότερες από 15 χώρες σε όλο τον κόσμο συμμετείχαν σε έρευνα της Google σχετικά με το πώς αντιλαμβάνονται το και την ασφάλεια. Αυτού του είδους οι απαντήσεις βοηθούν την Goοgle να σχεδιάσει προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες σας.

Σήμερα, η Goοgle ανακοινώνει την ανανέωση του Πίνακα Ελέγχου της Gοogle, έναν από τους σημαντικότερους ιστότοπους που επισκέπτονται οι χρήστες, ούτως ώστε να ενημερωθούν για τα προϊόντα της Goοgle που χρησιμοποιούν αλλά και τα δεδομένα που συνδέονται με αυτά. Από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα είναι ς και ανανεωμένος σε όλους τους χρήστες παγκοσμίως. Επίσης, θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές, οι οποίες βασίζονται στις τάσεις που εμφανίζονται από τη χρήση των υπαρχόντων εργαλείων και των στοιχείων ελέγχου του απορρήτου σας.

Κάνοντας ευκολότερη τη χρήση του Πίνακα Ελέγχου της Google

Ο Πίνακας Ελέγχου της Google παρουσιάστηκε το 2009 με σκοπό να σας παρέχει μία συνολική εικόνα των προϊόντων της Google: όλα σε ένα σημείο. Έτσι μπορούσε κάποιος να ανατρέξει στις δραστηριότητες του περασμένου μήνα, να δει πόσα emails, έγγραφα και φωτογραφίες έχει και να λάβει απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τις ρυθμίσεις του Gmail. Ο Πίνακας Ελέγχου επίσης παρείχε γρήγορη πρόσβαση στην επιλογή ρυθμίσεων διαφορετικών προϊόντων και σχετικών άρθρων στο Κέντρο Βοήθειας.

Καθώς όμως η Google δημιούργησε νέα εργαλεία όπως «Ο Λογαριασμός μου» και «Η δραστηριότητά μου», έγινε σαφές ότι χρειαζόταν καλύτερη ενσωμάτωση του Πίνακα Ελέγχου στις υπόλοιπες ρυθμίσεις του ελέγχου απορρήτου. Θα πρέπει να είναι πάντα εύκολο για εσάς να λαμβάνετε σημαντικές αποφάσεις για τα δεδομένα σας και η Google, μπορεί να βοηθήσει

Τις επόμενες μέρες, η Google θα παρουσιάσει μία καινούρια έκδοση του Πίνακα Ελέγχου.

Ο Πίνακας Ελέγχου της Google πριν (αριστερά) και μετά (δεξιά) την ενημέρωση

Ο Πίνακας Ελέγχου επανασχεδιάστηκε από το μηδέν. Η πιο σημαντική αλλαγή ήταν να βελτιωθεί η ευχρηστία στις οθόνες αφής, ώστε να είναι σίγουρο ότι ο Πίνακας Ελέγχου λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά σε όλες τις συσκευές. Επιπλέον, η εταιρεία εργάστηκε ώστε να καταστεί πιο εύκολο για εσάς να βλέπετε το σύνολο των Goοgle προϊόντων που χρησιμοποιείτε και των δεδομένων σας σε κάθε ένα από αυτά. Ακόμη, η Google έκανε τη διαδικασία λήψης δεδομένων πολύ ευκολότερη.

Έλεγχος Απορρήτου που λειτουργεί για εσένα

Μπορεί να μην το χρησιμοποιείτε καθημερινά ωστόσο ο έλεγχος απορρήτου είναι εκεί όποτε τον χρειαστείτε. H Google δηλώνει ικανοποιημένη από το γεγονός ότι τα στοιχεία ελέγχου απορρήτου αποδείχθηκαν χρήσιμα για πολλούς χρήστες, και τις ανάγκες του καθενός.

Πέρυσι η Gοogle παρουσίασε την υπηρεσία «Η δραστηριότητά μου» για να παρέχει σε ένα σημείο εξατομικευμένες πληροφορίες όπου μπορείτε να δείτε με ποιον τρόπο έχετε χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της. Περισσότεροι από 150 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν χρησιμοποιήσει την εν λόγω υπηρεσία για να εντοπίσουν ένα αστείο βίντεο που παρακολούθησαν, να θυμηθούν πώς έφτασαν σε ένα συναρπαστικό άρθρο και πολλά άλλα. Φυσικά εάν επιθυμείτε να διαγράψετε κάποιο από τα στοιχεία που εμφανίζονται στη Δραστηριότητά σας, μπορείτε να το κάνετε και αυτό. Εσείς –και μόνο εσείς- μπορείτε να προβάλετε και να ελέγξετε τις πληροφορίες της ενότητας «Η δραστηριότητά μου».

Η έναρξη της υπηρεσίας «ο Λογαριασμός μου» έγινε το 2015 και περιείχε τον έλεγχο ρυθμίσεων απορρήτου. Ήταν ένα απλό στη χρήση του για να ελέγχετε τα δεδομένα σας και για να ενημερώνετε τις προσωπικές πληροφορίες που μοιράζεστε δημόσια. Δεκάδες εκατομμύρια χρήστες της Google σε όλο τον κόσμο τον έχουν χρησιμοποιήσει για να εφαρμόσουν τις επιλογές απορρήτου που τους ταιριάζουν.

Το 2011, η Goοgle δημιούργησε το “Takeout” που σήμερα είναι γνωστό ως «Λήψη των Δεδομένων σας», που δίνει την δυνατότητα σε οποιανδήποτε να αποθηκεύσει ένα αντίγραφο των δεδομένων του και να εξάγει τις πληροφορίες του από τη Google. Από τότε μέχρι σήμερα, οι χρήστες έχουν κάνει λήψη παραπάνω από ένα exabyte δεδομένων, και σήμερα παρατηρούνται παραπάνω από 1 εκατομμύριο εξαγωγές κάθε μήνα. Μπορείτε να μετακινήσετε τα δεδομένα σας κατ’ ευθείαν στο OneDrive και το , και σύντομα θα προστεθεί το Box και άλλες επιλογές.

Το 2009, η Goοgle παρουσίασε την υπηρεσία διαχείρισης επιλογών διαφημίσεων, που τώρα ονομάζεται «Ρυθμίσεις Διαφημίσεων». Πρόκειται για έναν ισχυρό πίνακα ελέγχου όπου μπορείτε να ελέγξετε τις διαφημίσεις που σας προβάλλει η Google στο Διαδίκτυο και το YouTube. Το εργαλείο διαθέτει και πιο λεπτομερείς ελέγχους. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να βλέπετε μόνο διαφημίσεις που σχετίζονται με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, όπως αθλητικά ή ψυχαγωγία, μπορείτε να προσθέσετε αυτές τις κατηγορίες και να καταργήσετε άλλες.

Η δημιουργία εργαλείων που βοηθούν τους χρήστες να κατανοήσουν τα δεδομένα που αποθηκεύονται στο Λογαριασμό τους και ο έλεγχος του απορρήτου, υπόκεινται σε μια διαρκή και συνεχή προσπάθεια βελτίωσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την δέσμευση της Google να προστατεύσει την ιδιωτικότητά σας, επισκεφθείτε τη σελίδα privacy.goοgle.com.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).