Το Google έχει ένα ολοκαίνουργιο λογότυπο και σε περίπτωση που το χάσατε, τότε δεν είστε πιθανώς στο Twitter, ή den χρησιμοποιείτε και τόσο πολύ το iGuRu.gr. Είναι πολύ πιθανόν μάλιστα να χρησιμοποιείτε τη μηχανή αναζήτησης της Microsoft.
Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε από την εξαιρετική ομάδα σχεδιασμού της Google και διαθέτει μια νέα γραμματοσειρά που ονομάζεται Product Sans, τα ίδια υπέροχα χρώματα, ένα νέο εικονίδιο του γράμματος G (favicon).
Το favicon.ico εμφανίζεται σαν μικροσκοπικό εικονίδιο στην αρχή κάθε καρτέλας (tab) στον browser που χρησιμοποιείτε.
Αλλά, όπως και με άλλα προϊόντα της Goοgle στο παρελθόν, το νέο λογότυπο ήρθε με μια σειρά από πασχαλινά αυγά όπως λέμε στα ελληνικά τα Easter Eggs.
Το πρώτο αυγό του Πάσχα (Easter Egg) που βρήκαμε ήταν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google για τον όρο “goοgle logo history“. Πληκτρολογώντας την φράση αυτή στη γραμμή αναζήτησης θα εμφανιστεί μια παρουσίαση όλων των προηγούμενων λογότυπων της Goοgle, ξεκινώντας από πολύ πίσω στο 1998, όταν οι Sergey Brin και Larry Page ιδρυτές της εταιρείας ήταν ακόμα φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ.
Το δεύτερο αυγό του Πάσχα είναι στην ιστοσελίδα του αλφαβήτου. Η ιστοσελίδα αυτή, εδώ και ένα μήνα εμφάνιζε μια προεπισκόπηση της επερχόμενης αλλαγής στο λογότυπό τους.
Το τρίτο και τελευταίο Πασχαλινό αυγό είναι μια ανάλυση στο blog της Gοogle Design, όπου το τρίο των σχεδιαστών της Gοogle που αποτελείται από τον Alex Cook, ο Jonathan Jarvis, και Jonathan Lee, εξηγεί πως φιλοτέχνησε το νέο λογότυπο.
Για να είμαστε ειλικρινείς, μερικά από τα απορριπτόμενα λογότυπα είναι πολύ καλά εμφανισιακά και ίσως απορρίφθηκαν άδικα.
Όμως η Gοogle ξέρει καλύτερα…