Google συνάντηση προσωπικού για το 2025

Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, προειδοποίησε τους υπαλλήλους ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει κρίσιμες προκλήσεις το καθώς αγωνίζεται να καλύψει τη διαφορά στην τεχνητή εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού και ρυθμιστικών ελέγχων.

“Το διακύβευμα είναι μεγάλο”, είπε ο Pichai σε μια συνάντηση στρατηγικής, λεπτομέρειες της οποίας αναφέρθηκαν από το CNBC.

“Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό να εσωτερικεύσουμε τον επείγοντα χαρακτήρα αυτής της στιγμής και πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα σαν εταιρεία. Το διακύβευμα είναι υψηλό. Αυτές είναι στιγμές αναστάτωσης. Το 2025, πρέπει να επικεντρωθούμε αδυσώπητα στο ξεκλείδωμα των πλεονεκτημάτων αυτής της και στην επίλυση προβλημάτων των πραγματικών χρηστών”.

Η συνάντηση αποκάλυψε τις ανησυχίες των εργαζομένων σχετικά με το ChatGPT “να μην γίνει συνώνυμο της τεχνητής νοημοσύνης με τον ίδιο τρόπο με που έγινε το Google Search”.

Σε απάντηση, ο συνιδρυτής της DeepMind, Demis Hassabis, περιέγραψε τα σχέδια της εταιρείας να προωθήσει περισσότερο την ανάπτυξη της εφαρμογής Gemini της Google, η οποία τα στελέχη ελπίζουν ότι θα γίνει το επόμενο τους που θα φτάσει τα 500 χρήστες.

Ο Pichai έδειξε ένα γράφημα που τοποθετεί το Gemini 1.5 μπροστά από το GPT της OpenAI, αν και αναμένει “κάποια μπρος-πίσω” το 2025.

Ο Pichai ανέφερε “Στην ιστορία, δεν χρειάζεται να είσαι πάντα πρώτος, αλλά πρέπει να κάνεις τα πράγματα καλά και να είσαι πραγματικά ο καλύτερος στην κατηγορία σαν ένα προϊόν”.

“Νομίζω ότι αυτό είναι το 2025”.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).