Το Gmail είναι μια καταπληκτική υπηρεσία της Google. Ψάχνοντας λίγο τα χαρακτηριστικά του θα βρείτε περισσότερα από αυτά που νομίζετε ότι ξέρετε. Αυτό δεν σταματάει καθώς η Google συνεχίζει να προσθέτει συνεχώς νέες λειτουργίες.
Table of Contents
Προσθέστε μια τελεία οπουδήποτε
Αν δημιουργήσετε μια διεύθυνση “για παράδειγμα το όνομα μου” (for example my name) θα μετατραπεί αυτόματα σε [email protected] επειδή οι διευθύνσεις του GmaiΙ δεν πρέπει να περιέχουν κενά. Φαίνεται όμως ότι for.example.my.name@gmail είναι ακριβώς το ίδιο με το forexamplemyname@gmaiΙ.com ή το [email protected]. Αυτό συμβαίνει επειδή οι τελείες δεν έχουν σημασία για την Google.
Χρησιμοποιήστε τα φίλτρα είναι πολύ απλό
Μερικές φορές θέλετε να εγγραφείτε σε μια υπηρεσία χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περισσότερες από μία φορά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παραπάνω τρικ για να εγγραφείτε με διαφορετικούς λογαριασμούς σε ιστοσελίδες που ζητούν διαφορετικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Προσθέστε κάποιες επιπλέον πληροφορίες στη διεύθυνση σας
Εκτός από τις τελείες μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση του e-mail σας. Μπορείτε για παράδειγμα να προσθέσετε ένα μυστικό tag. Μπορείτε να προσθέσετε το σύμβολο + και μια άλλη λέξη, όπως για παράδειγμα myname+mytag@gmaiΙ.com. Η διεύθυνση αυτή θα οδηγήσει τα εισερχόμενα στο inbox του myname@gmaiΙ. com, όπως ακριβώς και με τα προηγούμενα παραδείγματα. Η διαφορά είναι ότι με αυτό το τρικ μπορείτε να στοχεύσετε τη διεύθυνση αυτή για αυτόματο φιλτράρισμα.
Πως;
- Πηγαίνετε στο Ρυθμίσεις: Φίλτρα.
- Κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία νέου φίλτρου.
- Στο πλαίσιο Προς: κενό, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου + και το tag, όπως [email protected].
- Εφαρμόστε το tag:
- Επιλέξτε το κατάλληλο tag ανάλογα με την περίπτωση.
Αυτό είναι. Με αυτή το κόλπο, μπορείτε να εγγραφείτε με διαφορετικές διευθύνσεις σε διάφορες ιστοσελίδες, προκειμένου να μπορείτε να φιλτράρετε τα αποτελέσματά σας. Εκτυπώστε επαγγελματικές καρτες με tags. Δώστε στους πελάτες κάρτες με διαφορετικά tags που αφορούν διαφορετικά projects.
Φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο τέχνασμα για να φιλτράρετε τα spam. Εάν εγγραφείτε σε ένα διαγωνισμό, χρησιμοποιήστε ένα ειδικό tag και στη συνέχεια προσθέστε ένα φίλτρο για να στέλνει τα μηνύματα κατ ‘ευθείαν στα σκουπίδια.