Είναι το μελάνι του εκτυπωτή πιο ακριβό από το χρυσό; Τα αυθεντικά μελάνια των εκτυπωτών είναι χωρίς αμφιβολία πολύ ακριβά και εταιρείες όπως η HP ή η Epson κερδίζουν πάρα πολλά χρήματα. Οι εκτυπωτές, από την άλλη, συχνά δεν είναι και τόσο ακριβοί.
Έτσι υπάρχουν πολλοί που χρησιμοποιούν μελάνια τρίτων κατασκευαστών, καθώς δεν είναι τόσο ακριβά και λειτουργούν ακριβώς όπως το αυθεντικό μελάνι.
Οι κατασκευαστές εκτυπωτών ωστόσο χρησιμοποιούν διάφορα μέσα για να κάνουν τους πελάτες να αγοράσουν το μελάνι τους, για παράδειγμα, κυκλοφορώντας ενημερώσεις firmware για τους εκτυπωτές τους που ουσιαστικά κλειδώνουν τα δοχεία μελάνης τρίτων κατασκευαστών.
Το HP+ Smart Printing System, ή απλώς HP+, είναι η τελευταία σατανική ιδέα της Hewlett Packard για να κάνει τους πελάτες να αγοράζουν τα μελάνια τους. Πρόκειται για ένα συνδρομητικό σύστημα, το οποίο η εταιρεία ξεκίνησε το 2020.
Μια νέα καταγγελία του Διεθνούς Συμβουλίου Τεχνολογίας Απεικόνισης (International Imaging Technology Council) κατά της HP αναφέρει ότι η HP χρησιμοποιεί τις δυνατότητες Dynamic Security και HP+ κατά παράβαση του νόμου που απαγορεύουν στις καταχωρημένες συσκευές EPEAT να εμποδίζουν τη “χρήση ανακατασκευασμένων κασετών”. Το EPEAT είναι ένα οικολογικό σήμα που διαχειρίζεται το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ηλεκτρονικών.
Για να λάβει κάποιος το σήμα, “τα προϊόντα πρέπει να πληρούν ορισμένα απαιτούμενα κριτήρια για να θεωρηθούν “εγγεγραμμένα στο EPEAT”.
Η HP+, όπως αναφέρει το The Verge, αποτρέπει τη χρήση δοχείων μελάνης τρίτων κατασκευαστών σε εκτυπωτές HP για όλη τη διάρκεια ζωής του εκτυπωτή. Οι πελάτες που εγγράφονται στο HP+ πέφτουν σε μια παγίδα από την οποία φαίνεται ότι δεν μπορούν να ξεφύγουν.
Η HP κάνει ό,τι περνά από το χέρι της για να κάνει την συνδρομητική συμφωνία HP+ όσο το δυνατόν πιο δελεαστική. Οι πελάτες έχουν εκτεταμένη εγγύηση για τους εκτυπωτές τους και 6 μήνες δωρεάν μελάνης, υπό την προϋπόθεση ότι θα εγγραφούν στο HP+ τις πρώτες επτά ημέρες χρήσης του εκτυπωτή.
Αυτό που οι πελάτες μπορεί να μην διαβάσουν είναι τα ψιλά γράμματα που αναφέρουν: “Απαιτείται σύνδεση στο Internet, ένας λογαριασμός στην HP και χρήση αυθεντικού μελανιού HP για όλη την διάρκεια ζωής του εκτυπωτή”.
Κανένας τρίτος πωλητής μελανιών δεν κατάφερε να σπάσει το νέο μπλοκάρισμα των δοχείων μελανιού σε εκτυπωτές με δυνατότητα HP+. Ούτε τα ανεξάρτητα δοχεία μελάνης ούτε τα ξαναγεμισμένα γνήσια δοχεία μελάνης HP λειτουργούν αυτήν τη στιγμή σε εκτυπωτές HP+.
Αν και είναι δυνατή η ακύρωση της συνδρομής HP+, η ακύρωση δεν αποκαθιστά τη δυνατότητα χρήσης μελανιού τρίτου κατασκευαστή στον εκτυπωτή. Στην καταγγελία, το Διεθνές Συμβούλιο Τεχνολογίας Απεικόνισης ισχυρίζεται ότι οι πελάτες έχουν μόνο μία επιλογή για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν ξανά μελάνι τρίτων, και αυτή είναι να αγοράσουν έναν νέο εκτυπωτή.
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα νέο εκτυπωτή προσπαθήστε να δείτε προϊόντα άλλων εταιρειών. Η Brother κατασκευάζει εξαιρετικούς εκτυπωτές για παράδειγμα. Η εναλλαγή από μελάνι σε λέιζερ μπορεί επίσης να είναι μια καλή επιλογή.
Πλατάρος
Είχα hp Eκτυπωτη μελανιού ακριβό. Χάλασε κάποιο κουτάκι χρώματος. Το άλλαξα σύμφωνα με την ένδειξη. Απευθύνθηκα στα κεντρικά και μου είπαν “δεν το υποστηρίζουν είναι πολύ παλιό” το είχα πάρει πριν 9 μήνες!
Τελικά, με την συνδρομή και του δικού μου πληροφορικός στο σχολείο, “θυμηθηκα” ότι είχα 5 χρόνια έναν EPSON, αυτό με τα γεμιζομενα κουτάκια με 4 μελάνια, τα ΠΟΛΎ ΦΘΗΝΆ. Μετά, συνειδητοποίησα, ότι παρ ότι τύπωνα κάθε μέρα διαφορα, δεν είχε κρατήσει ούτε μια φορά χαρτί! Δεν ήξερα καν ότι “ανοίγει” Νόμιζα ότι ήταν μοντέλο μονοκόμματο που δεν ανοίγει! Δεν χρειάστηκε ούτε μια φορά σε 5 χρόνια! Πήρα για το σπίτι ένα της ίδιας σειράς. Epson L3266. Μια χαρά! Έβαλα και γνήσια μελάνια μετά που τελείωσαν τα δικά του με 24 € Μπορούσα να βάλλω με 12€. Δεν μου φάνηκε η διαφορά μεγάλη. Έχω εκτυπώσει εκατοντάδες σελίδες. Μια χαρά! Τον άνοιξα μια φορά στην εγκατάσταση. Τώρα το ξέχασα. Δεν ξέρω πως ανοίγει. Βάζουμε χαρτί και εκτυπώνει. Τίποτε άλλο. Εκτυπώνω και από το κινητό. Όλα καλά! Ήδη τα έχει ΒΓΑΛΛΕΙ τα λεφτά του!
Είχα πολυμηχάνημα ΗΡ πολύ ακριβό και το πέταξα λόγω μη υποστήριξης της αντιπροσωπείας.
Είχε σπάσει ένα μικρό πλαστικό δοντάκι από το καπάκι του ενός μελανιού.
Δεν έκλεινε το καπάκι, δεν λειτουργούσε τίποτα.
Ούτε σελοτέϊπ έπιανε, ξεκολούσε από την πίεση του ελατηρίου.
Γενικώς έχουν μια ποιότητα κατασκευής χάλια, ψεύτικα όλα.
Η αντιπροσωπεία μου είπε απλά ότι δεν υπάρχει κανένα ανταλλακτικό και πρέπει να αλλαχτεί όλος ο μηχανισμός εκτύπωσης κατόπιν παραγγελίας και τον πουλούσε όσο κάνει όλο το μηχάνημα καινούργιο.
Ουσιαστικά σου έλεγαν έμμεσα να το πετάξεις και να πάρεις άλλο.
Αυτό ακριβώς έκανα. Το πέταξα και πήρα άλλο μηχάνημα.
Αλλά όχι ΗΡ.
Εάν δεν θέλετε να μπλεξετε σε περιπέτειες που συχνά καταλήγουν να έχετε πετάξει τα χρήματα σας κυριολεκτικά στα σκουπίδια, από προσωπική μου εμπειρία σας συνιστώ, μακριά από ότι έχει έχει brand της HP η της Samsung. Ειδικότερα όταν μιλάμε για εκτυπωτές. Μακριά.
Ολα τα παραπανω ειναι σωστα. Στον αντίλογο ομως, ας αναφερουμε οτι η αγορα μελανιων με την συνδρομη HP+ εχει τελικη τιμη ανα σελιδα σημαντικα οικονομικοτερη απο την αγορα νεου αυθεντικου μελανιου, και η ποιοτητα των αυθεντικων μελανιων ειναι μακραν καλυτερη. Για οσους κανουν επαγγελματικη χρηση, η υπηρεσια HP+ ειναι η καλυτερη σχεση τιμης-αποδοσης αυτη τη στιγμη στην κατηγορια inkjet all-in-one.
μακριά από αυτούς τους εκτυπωτές είναι πολύ απλό
Από τότε που πήρα ένα προβληματικό λαπτοπ
και αντιμετώπιστηκα ως ανύπαρκτος δεν αγοράζω ούτε μολύβι hp
Τελευταία αναφέρεται το πρόβλημα με μη γνησια μελάνια, αλλα δεν αναφέρεται ότι πρέπει να υπάρχει στον εκτυπωτή και μαύρο και έγχρωμο μελάνι πλέον. Επίσης με τις ενημερώσεις υπάρχει επιπτωση και στην ποιότητα της εκτύπωσης. Ο εκτυπωτής μου για παράδειγμα είναι εντός εγγύησης αλλά δεν εκτυπώνει σωστά και η hp ακόμη να μου απαντήσει. Ανύπαρκτη υποστήριξη