Η Huawei έχει ήδη ανακοινώσει ότι ο πρωταρχικός της στόχος είναι να ξεπεράσει την Apple στις πωλήσεις smartphone σε όλο τον κόσμο και όπως αποδεικνύεται, η Κινέζικη εταιρεία έπιασε τον στόχο της. Τα στοιχεία μας έρχονται από την ερευνητική εταιρεία Counterpoint Research.
Παρόλο που δεν έχουν δοθεί λεπτομέρειες για μονάδες που έχουν πωληθεί, ένα γράφημα που κυκλοφόρησε η Counterpoint δείχνει ότι τόσο η Huawei όσο και η Apple έχουν περίπου ένα 12% από το μερίδιο αγοράς, με ένα τεράστιο ρυθμό αύξησης για την Κινέζικη εταιρεία τους τελευταίους μήνες.
Η προσπέραση της Huawei στην Apple δεν αποτελεί και τόσο μεγάλη έκπληξη, δεδομένης της έλλειψης νέων μοντέλων iPhone, αλλά και των βελτιώσεων που παρουσίασε η Κινέζικη εταιρεία στα μοντέλα της. Φυσικά η μεγαλύτερη πρόκληση αυτή τη στιγμή είναι να διατηρηθεί αυτή η δεύτερη θέση μετά την κυκλοφορία του iPhone 8 τον επόμενο μήνα.
“Είναι ένα σημαντικό ορόσημο για την Huawei, τη μεγαλύτερη Κινέζικη φίρμα smartphone με μια συνεχώς αυξανόμενη παγκόσμια παρουσία.
Η επιτυχία της Huawei σε παγκόσμια κλίμακα που παρατηρούμε το τελευταίο διάστημα μπορεί να αποδοθεί στις συνεχείς επενδύσεις της στον τομέα του R&D (Research and development) και της βιομηχανικής παραγωγής, σε συνδυασμό με την επιθετική εμπορία και την επέκταση των καναλιών πωλήσεων “, δήλωσε ο διευθυντής της Counterpoint Research, Peter Richardson.
Τα κακά νέα για την Huawei είναι ότι η εταιρεία δεν διαθέτει κάποιο μοντέλο στα 10 κορυφαία smartphones του παγκοσμίου μεριδίου της αγοράς.
Η Apple εξακολουθεί να είναι καθαρά ο ηγέτης, καθώς το iPhone 7 οδηγεί την κούρσα με ένα 4%, ακολουθούμενο από το iPhone 7 Plus στα 2,9% και το Oppo R11 στα 2,1%. Το Samsung Galaxy S8 είναι πέμπτο με 1,8%, ενώ η Apple είναι και πάλι αρκετά κοντά με ένα άλλο μοντέλο, αυτή τη φορά με το iPhone 6, το οποίο συνεχίζει να έχει ένα μερίδιο αγοράς που φτάνει το 1,6%.
Η Counterpoint αναφέρει ότι αυτό συμβαίνει επειδή η Huawei διαθέτει πολλά μοντέλα στην αγορά χωρίς κάποια high end συσκευή, και ότι αυτό θα μπορούσε να αλλάξει πολύ σύντομα με την κυκλοφορία του Mate 10.