Ηνωμένο Βασίλειο δραστικά μέτρα κατά της τηλεφωνικής απάτης

Ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας του Ηνωμένου Βασιλείου, η EE, ανακοίνωσε πάρα πολλές βελτιώσεις ασφαλείας στο δίκτυό της, που βασίζονται σε AI. Τρία από τα νέα μέτρα ασφαλείας περιλαμβάνουν Ενισχυμένη προστασία κλήσεων, αποκλεισμό διεθνών SMS και αποκλεισμό αξιόπιστων διαδρομών μέσω SMS.

call protect

Με το Enhanced Call Protect, η EE στοχεύει στον εντοπισμό και την επισήμανση των κλήσεων όχλησης και απάτης για τους πελάτες της EE mobile και BT Digital Voice. Αυτή η δυνατότητα θα εξαλείψει ουσιαστικά την ανωνυμία του καλούντος επαληθεύοντας ποιος καλεί ή επισημαίνοντας την κλήση με μια προειδοποίηση απάτης.

Με τον διεθνή αποκλεισμό SMS, η EE λέει ότι θα μπλοκάρει μηνύματα που χρησιμοποιούν ειδικούς χαρακτήρες για να συγκαλύψουν τον εντοπισμό απάτης, όπως η χρήση του €€ αντί για το EE. Αυτός ο αποκλεισμός θα προστατεύει επίσης τους χρήστες από διεθνείς αριθμούς κανονικούς και σύντομους εκτός Ηνωμένου Βασιλείου.

Τέλος, ο αποκλεισμός αξιόπιστων διαδρομών μέσω SMS έρχεται με μια ενημέρωση στην υπάρχουσα τεχνολογία AI για να βοηθήσει στον εντοπισμό κοινών απατών όπως το “Γεια σου μαμά, γεια σου μπαμπά”, που οι απατεώνες παρουσιάζονται ως φίλοι ή συγγενείς του θύματος. Η τεχνολογία θα ελέγχει τα μηνύματα αλλά και τα ογκομετρικά δεδομένα σχετικά με τον αριθμό των μηνυμάτων που αποστέλλονται από συγκεκριμένους αριθμούς για να εξακριβώσει εάν είναι νόμιμα ή όχι.

Ο Jonny Bunt, Διευθυντής Ρυθμιστικών Υποθέσεων για το τμήμα Καταναλωτών του Ομίλου BT ανέφερε:

“Ο αριθμός των απατών που καταφέρνουμε να αποκλείσουμε στο δίκτυό μας, ενώ είναι εντυπωσιακός, είναι ταυτόχρονα και ανησυχητικός. Με τις προγραμματισμένες ενημερώσεις στην τεχνολογία του δικτύου μας και μέσω της στενής συνεργασίας με την Ofcom, βοηθάμε να δώσουμε μάχη με τους απατεώνες και να στοχεύσουμε τις πιο κοινές τακτικές και τάσεις για να διατηρήσουμε τους πελάτες μας ασφαλείς.

Τώρα καλούμε επίσης τον ευρύτερο κλάδο να αυξήσει την επένδυσή του στην τεχνολογία για να εμποδίσει τις απάτες να φτάνουν στους καταναλωτές και να διασφαλίσουν ότι οι κακόβουλοι χρήστες δεν θα μπορούν πλέον να επωφεληθούν από αθώους ειλικρινείς ανθρώπους που απαντούν σε μια κλήση από έναν αξιόπιστο αριθμό ή σε ένα μήνυμα.”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).