Η διαφήμιση στο ταμπλό είναι εδώ και η Stellantis, η μητρική εταιρεία των Jeep, Dodge, Chrysler και Ram, θα κάνει το δικό της.
Σε μια κίνηση που έχει αφήσει τους οδηγούς απογοητευμένους και μπερδεμένους, η Stellantis εισήγαγε αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης στα συστήματα infotainment που χρησιμοποιεί.
Συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες Jeep ανέφεραν ότι βομβαρδίστηκαν με διαφημίσεις για την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης της Mopar.
Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται κάθε φορά που το όχημα σταματά. Φανταστείτε να ένα κόκκινο φανάρι, να θέλετε να ελέγξετε το GPS σας για οδηγίες και ξαφνικά, ολόκληρη η οθόνη να εμφανίζει μια διαφήμιση. Αυτή είναι η πραγματικότητα για ορισμένους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Stellantis. Οι οδηγοί θα αναγκάζονται πλέον να κλείνουν με μη αυτόματο τρόπο τις διαφημίσεις μόνο για να έχουν πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του οχήματος.
Ένας ιδιοκτήτης Jeep 4xe μοιράστηκε πρόσφατα την απογοήτευσή του σε ένα διαδικτυακό forum, αναφέροντας λεπτομερώς πώς αυτά τα αναδυόμενα παράθυρα διαταράσσουν την οδηγική του εμπειρία.
Η Stellantis, απαντώντας μέσω του εκπροσώπου της “JeepCares”, επιβεβαίωσε ότι αυτές οι διαφημίσεις αποτελούν μέρος της συμβατικής συμφωνίας με τη SiriusXM και πρότεινε στους χρήστες απλώς να πατήσουν το “X” για να τις κλείνουν. Ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται ότι εργάζεται για τη μείωση της συχνότητας αυτών των διακοπών, η ζημιά στην εμπιστοσύνη των πελατών μπορεί να έχει ήδη γίνει.