Τέλος στην παρουσία της MediaMarkt στην Ελλάδα, από το 2005 που ήρθε για πρώτη φορά η γερμανική αλυσίδα, καθώς προχωρά με γρήγορους ρυθμούς η ενοποίησή της με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών.
Η ενοποίηση που έχει περάσει από χίλια κύματα από το 2019 περνάει στην επόμενη φάση, με τη γερμανική φίρμα να σβήνει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρηση της από την Ελλάδα. Είναι μια κίνηση η οποία έχει σαν στόχο να θεμελιώσει την παρουσία της Public στην αγορά των λευκών συσκευών, με τη δημιουργία καταστημάτων “Νέας Γενιάς”, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου.
Πηγές της εταιρείας αναφέρουν πως δεν υπάρχει κάποιο deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί η αλλαγή, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα, σε μια κίνηση που κρίνεται επιβεβλημένη, καθώς ακόμα οι καταναλωτές δεν έχουν αντιληφθεί ότι τα δυο brand έχουν ενοποιηθεί.
Τα 13 καταστήματα της MediaMarkt αναμένεται να παίξουν τον δικό τους ρόλο, καθώς τα 10 από αυτά θα αποτελέσουν μέρος του σχεδιασμού ανάπτυξης του logistics hub της Public, που θα βελτιώσει περαιτέρω τους χρόνους παράδοσης, επιτρέποντας στην εταιρεία την ανάπτυξη της υπηρεσίας Next Day Delivery, ενώ η εταιρεία έχει επενδύσει επίσης σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.).