ΟΙ μεγάλες εταιρείες πληροφορικής εμπαίζουν τους υπαλλήλους τους

Γραφεία εύρεσης ζητούν από απολυμένους τεχνικούς υπαλλήλους εταιρειών πληροφορικής να επιστρέψουν στην θέση τους με σύμβαση εργασίας και μειωμένο μισθό.

Αν έχετε στο μυαλό σας να κάνετε καριέρα σε μία μεγάλη πληροφορικής να το ζυγίσετε δύο φορές. Φαίνεται ότι οι μεγάλες εταιρείες δεν ενδιαφέρονται για τους υπαλλήλους τους και απλά τους εμπαίζουν, με σκοπό μόνο το κέρδος.

Το νέο έρχεται από την εφημερίδα The Seattle Times και αναφέρει ότι τεχνικοί αφού έχασαν τη δουλειά τους σε κάποια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας του Σιάτλ, βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με μια απροσδόκητη ερώτηση: Θέλετε να επιστρέψετε στην εταιρεία που μόλις σας απέλυσε;

Γραφεία ευρέσεως εργασίας προτείνουν στους εργαζομένους που ζητούν εργασία να επαναπροσληφθούν στις εταιρείες που μόλις έφυγαν, αλλά με σύμβαση εργασίας και όχι σε θέση προσωπικού. Να επανέλθουν δηλαδή με ημερομηνία λήξης, χαμηλότερο μισθό, χωρίς παροχές και δικαιώματα αγοράς μετοχών.

Οι αναφορές αυτές αφορούν μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, όπως τις , Amazon κλπ. Οι αντιδράσεις των πρώην εργαζομένων σε αυτές τις εταιρείες κυμαίνονται από αδιαφορία έως ένα αίσθημα προσβολής.

Πρώην εργαζόμενος της Microsoft που απολύθηκε τον Μάρτιο ανάφερε στην εφημερίδα: «Όλοι πάθαμε το σοκ της ζωής μας, το τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι είναι να μου ζητάς να πάω σε μια εταιρεία που απλά με άφησε να φύγω».

Ένας άλλος εργαζόμενος που απολύθηκε από την Amazon τον Ιανουάριο και ζήτησε να παραμείνει ανώνυμος λόγω ανησυχίας για τις μελλοντικές προοπτικές εργασίας, είπε ότι έχει ακούσει ότι η Amazon αναζητά τεχνικό προσωπικό με εμπειρία στο Amazon (!). Και σε απάντηση δήλωσε ότι “Αν η Amazon θέλει μηχανικό, θα μπορούσε απλά να μην με είχε απολύσει…”.

Εμείς στο iGuru έχουμε αντίστοιχα παραδείγματα και στην Ελλάδα, που για ευνόητους λόγους δεν μπορούμε να κατονομάσουμε, ούτε τις εταιρείες αλλά ούτε και τους υπαλλήλους. Υπάρχουν όμως απίστευτα περιστατικά στην εργασιακή αρένα εκεί έξω και από ότι έχουμε καταλάβει όσο πιο εξειδικευμένη γίνεται μία εργασία τόσο πιο δύσκολο είναι για όλους (και για εργοδότες και για υπαλλήλους) να σταματήσουν την συνεργασία τους.

Η της πληροφορικής είναι και ευρεία αλλά και συνεχώς εξελισσόμενη, με αποτέλεσμα όταν κάποιος εξειδικευτεί σε ένα σύστημα (ένα τσιπ, μία board, ένα πρόγραμμα για την Cisco ή την Nokia ή την Χ διεθνής εταιρεία) ουσιαστικά να είναι σχεδόν αναντικατάστατος ή απλά να μην συμφέρει τους εργοδότες να εκπαιδεύσουν κάποιον άλλο στην θέση του.

Αρκεί βέβαια να μην κατέχει μία γενική θέση του στυλ “τεχνικός υποστήριξης για υπολογιστές και οθόνες του υπαλληλικού προσωπικού”.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

2 Comments

Leave a Reply
  1. Εργασιακό μεσαίωνα το λένε… Έτσι απολύθηκα και εγώ μετά από τοσα χρόνια μαζί με 1000 άτομα…

  2. Εργασιακό μεσαίωνα το λένε… Παλιά υπήρχαν οι σκλάβοι…
    Δυστυχώς έτσι απολύθηκα και εγώ μετά από τοσα χρόνια μαζί με 2000 άτομα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).