Πως θα ήταν να χρησιμοποιείτε ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό; Η ίδια ερώτηση αποκτάει άλλη αξία αν στο αυτοκίνητο βάλουμε το F 015 της Mercedes-Benz. Το F 015 Luxury in Motion, είναι μια τελείως διαφορετική προσέγγιση για το μέλλον των μεταφορών. Ξεκινώντας με την παραδοχή ότι ο χώρος θα είναι τελικά η μεγαλύτερη πολυτέλεια στο νέο αυτοκίνητο, η έννοια της αυτο-οδήγησης αντιμετωπίζεται λίγο πολύ με τον ίδιο τρόπο που ένα smartphone κάνει τις φωνητικές κλήσεις.
Το SlashGear είδε από κοντά το νέο επίτευγμα της Mercedes-Benz και αναφέρει:
Η έκπληξη της CES 2015, στο Λας Βέγκας ήταν σίγουρα το F 015. Πολύ μεγαλύτερο στο μάτι από την Κατηγορία S το F 015 εμφανίστηκε με το νέο στυλ τόξου πάνω σε τέσσερις τεράστιες ρόδες.
Η φαινομενική απλότητα του κρύβει στην πραγματικότητα πάρα πολλές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, η καμπύλη της γραμμής της οροφής είναι πιο απότομη στο πίσω μέρος από ό, τι στο μπροστά μέρος του, δίνοντας την αίσθηση της προς τα εμπρός κίνηση, ακόμη και όταν το F 015 είναι ακίνητο. Οι ζάντες είναι 26-ιντσών με κράματα slabbish.
Εν τω μεταξύ, το γυαλί σχεδιάζει σχεδόν ανεπαίσθητα το αμάξωμα. Οι σχεδιαστές της Mercedes έχουν χρησιμοποιήσει χιλιάδες διαφορετικές μεγέθους για την “αθόρυβη” μετάβαση μεταξύ των υλικών. Στο F 015 συνδέονται ανεπαίσθητα μέταλλο, ξύλο, δέρμα και γυαλί όλα μαζί.
“Το F 015 μπορεί να είναι σε θέση να οδηγεί αυτόνομα, αλλά όχι έξυπνα”
Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός, κρύβει την εντυπωσιακή τεχνολογία. Οι Stereo κάμερες που είναι ενσωματωμένες στις λαβές των θυρών και στα παράθυρα βλέπουν τον δρόμο στις 360 μοίρες, και όλο αυτό εμπλουτίζεται με ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων.
Στην πραγματικότητα, αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο ένα μειονέκτημα. Το F 015 είναι σε θέση να οδηγεί αυτόνομα, αλλά δεν είναι ακόμα σε θέση να οδηγεί με έξυπνο τρόπο.
“Επειδή σχεδιάσαμε το μέλλον του αυτοκινήτου, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του σήμερα, αναλωθήκαμε πολύ στο περιτύλιγμα” αναφέρει ο Holger Hutzenlaub, επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes-Benz. “Πήραμε τελικά την απόφαση να εξοπλίσουμε το εσωτερικό του οχήματος, και όχι τους αισθητήρες στο εξωτερικό για να ενεργοποιήσουμε την αυτόνομη οδήγηση.”
Αυτό σημαίνει ότι αυτό που οδηγεί το αυτοκίνητο και αντιδρά στις στροφές ενός δρόμου είναι ένα προ-προγραμματισμένο λογισμικό και όχι το αυτοκίνητο.
Παρ ‘όλα αυτά, ο Hutzenlaub είναι σίγουρος για την τεχνολογία της ομάδας του, επισημαίνοντας ότι τα προηγούμενα αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα που υπάρχουν σαν τροποποιημένα μοντέλα λειτουργούν πιλοτικά με επιτυχία στο δρόμο σε ολόκληρη τη Γερμανία.
Δείτε το βίντεο
youtube.com/watch?v=_J0KfREjCzM