Για να συμμορφωθεί με τον Νόμο της ΕΕ για τις Ψηφιακές Αγορές, η Meta πραγματοποιεί αλλαγές για να δώσει στους χρήστες στην Ευρώπη τη δυνατότητα να αποσυνδέουν τους λογαριασμούς τους στο Facebook, το Messenger και το Instagram.
Μια βασική επιλογή που θα έχουν οι χρήστες είναι ο τρόπος κοινής χρήσης των πληροφοριών μεταξύ Facebook και Instagram.
Οι χρήστες του Instagram και του Facebook θα μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν ή όχι να μοιράζονται πληροφορίες μεταξύ των δύο εφαρμογών. Όσοι έχουν ήδη συνδεδεμένους λογαριασμούς Instagram και Facebook μπορούν να επιλέξουν να συνεχίσουν να μοιράζονται δεδομένα μεταξύ των εφαρμογών ή να διαχωρίσουν τους λογαριασμούς τους.
Επιπλέον, το Messenger αποκτά μια αυτόνομη επιλογή.
Οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Messenger με τον λογαριασμό τους στο Facebook ή να δημιουργήσουν ένα νέο λογαριασμό εντελώς ανεξάρτητο από το Facebook. Αυτός ο νέος λογαριασμός Messenger θα εξακολουθεί να προσφέρει βασικές λειτουργίες όπως μηνύματα, συνομιλίες και κλήσεις φωνής/βίντεο, αλλά χωρίς το Facebook.
Για το Facebook Marketplace, οι επιλογές θα είναι μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς που συνδέεται τα προφίλ του Facebook ή μια ανώνυμη εμπειρία όπου οι αγοραστές και οι πωλητές επικοινωνούν μόνο μέσω email αντί του Messenger.
Για τους gamers, η Meta προσφέρει μια παρόμοια επιλογή με το Facebook Gaming. Οι χρήστες μπορούν να διατηρούν τις πληροφορίες τους στο Facebook συνδεδεμένες για πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το multiplayer, τις αγορές εντός παιχνιδιού και εξατομικευμένες προτάσεις.
Εναλλακτικά, μπορούν να επιλέξουν μια εμπειρία παιχνιδιού χωρίς το Facebook.
Τέλος, μια επιλογή που εισήχθη τον Νοέμβριο του 2023 παραμένει ίδια. Οι Ευρωπαίοι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν μια συνδρομή στο Facebook και στο Instagram για να μην βλέπουν διαφημίσεις. Αυτό διασφαλίζει ότι οι πληροφορίες τους δεν θα χρησιμοποιούνται για στοχευμένη διαφήμιση.