Microsoft αγοράζει τη Nuance για 19,7 δις

Η Microsoft αγοράζει την AI τεχνολογίας ομιλίας για 19,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενισχύοντας την υπεροχή του Redmond, στην αναγνώριση φωνής και της δίνει περαιτέρω ώθηση στην αγορά υγειονομικής περίθαλψης, όπου η Nuance διαθέτει πολλά .

Η Microsoft θα πληρώσει 56 δολάρια ανά μετοχή για τη Nuance, ένα ασφάλιστρο 23% έναντι της τιμής κλεισίματος της εταιρείας την περασμένη Παρασκευή. Η συμφωνία συμπεριλαμβάνει και το καθαρό χρέος της Nuance.

Η Nuance είναι πιο γνωστή για το λογισμικό Dragon, το οποίο χρησιμοποιεί βαθιά μάθηση (deep ) για να μεταγράφει ομιλίες και βελτιώνει την ακρίβειά του με την πάροδο του χρόνου προσαρμόζοντας τη φωνή του χρήστη.

Η Nuance έχει χορηγήσει άδεια για αυτήν την τεχνολογία σε πολλές και εφαρμογές, όπως στην ψηφιακή βοηθό της Siri της Apple.

Η αγορά της της Nuance για 19,7 δισεκατομμύρια δολάρια είναι η δεύτερη μεγαλύτερη της Microsoft μετά την αγορά του LinkedIn το 2016 έναντι 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Έρχεται σε μια εποχή που η τεχνολογία ομιλίας βελτιώνεται πολύ γρήγορα, χάρη στη έκρηξη του deep learning στο AI.

Η ψηφιακή μεταγραφή έγινε πολύ πιο αξιόπιστη και χρησιμοποιείται, από ιατρικές διαβουλεύσεις μέχρι συνεδριάσεις διοικητικών συμβουλίων και πανεπιστημιακές διαλέξεις. Η αύξηση της απομακρυσμένης εργασίας έχει επίσης δημιουργήσει νέες ευκαιρίες. Με τόσες πολλές συναντήσεις που πραγματοποιούνται μέσω βίντεο, είναι ευκολότερο να προσφέρετε στους πελάτες μεταγραφές μέσω λογισμικού ενσωματωμένου απευθείας σε αυτές τις κλήσεις. Η Zoom, για παράδειγμα, προσφέρει αυτόματη μεταγραφή μέσω ενοποίησης με υπηρεσίες τρίτων όπως την Otter.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).