Έξυπνα ρούχα από την Microsoft εντοπίζουν πως νιώθετε

Η Microsoft ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο για τη βιομηχανία των wearables. Έτσι η εταιρεία εκτός του ότι επενδύει στο έξυπνο βραχιολάκι Band, φέρεται να αναζητεί και νέους τρόπους για να καινοτομήσει.

microsoft
Εικόνα Wired

Και ένας πιθανός τρόπος για να γίνει αυτό είναι να δημιουργήσει τα έξυπνα ρούχα τα οποία θα είναι σε θέση να προσδιορίσουν τα συναισθήματα του ατόμου που τα φοράει και να αντιδρούν αναλόγως.

Η Microsoft σκέφτεται να κατασκευάσει τέτοια ρούχα με αυτό που ονομάζει σύστημα κυκλώματος μαλακών κυττάρων που θα είναι συνδεδεμένα με αισθητήρες για την ανάγνωση πληροφοριών, όπως η θερμοκρασία και ο καρδιακός ρυθμός για να μπορούν να προσδιορίσουν ξαφνικές αλλαγές στα συναισθήματα κάποιου.

Η συλλογή αυτών των δεδομένων θα βοηθά στην εκτίμηση της συναισθηματικής κατάστασης του χρήστη.ms

Η συναισθηματική κατάσταση θα προσδιορίζεται από μια συνδεδεμένη συσκευή, όπως ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο θα μπορεί στη συνέχεια να στείλει οδηγίες στα έξυπνα ρούχα για το πώς να αντιδράσουν, αναλόγως με αυτά τα συναισθήματα.

Για παράδειγμα, εάν αισθάνεστε κρύο, το έξυπνο ρούχο θα μπορούσε να σας ζεστάνει, ή θα μπορούσε να αρχίσει να παίζει χαλαρωτική μουσική αν εντοπίσει ότι είστε θυμωμένοι.

Όλα τα παραπάνω κατατέθηκαν πρόσφατα σε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τη Microsoft. Φυσικά είναι ακόμα μια ιδέα και ίσως αργήσουμε  να το δούμε στα ράφια των καταστημάτων, αλλά δείχνει πως ονειρεύεται το Redmond την εξέλιξη των wearables.

PDF

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).