Η Microsoft μετά από 20 μήνες δικαστικών αγώνων σφράγισε την Παρασκευή τη συμφωνία εξαγοράς της Activision Blizzard για 69 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πρόκειται για μία απίστευτη κίνηση με την οποία η Microsoft αυξάνει την επιρροή της στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών, κατέχοντας πλέον τους δημοφιλείς τίτλους της Activision Blizzard, όπως τα «Call of Duty», «Diablo», «World of Warcraft» και «Candy Crush Saga».
Η εξαγορά είχε περάσει από πολλά κύματα, αφού η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών είχε μπλοκάρει την προσφορά της Microsoft. Μετά από 20 μήνες δικαστικών αγώνων με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου σε ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ και μετά την αναδιάρθρωση της συμφωνίας για να ικανοποιήσει την Βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) στο Ηνωμένο Βασίλειο, της δόθηκε το οριστικό «πράσινο φως» για την «συμφωνία του αιώνα».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Σάτια Ναντέλα έκανε την εξής ανάρτηση στο X: «Σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα για τους απανταχού gamers. Μαζί με την Activision Blizzard, θα υλοποιήσουμε το όραμά μας να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να συνδεθούν και να παίξουν σπουδαία παιχνίδια όπου, όποτε και όπως θέλουν».
Με σλόγκαν «Είναι μια καλή ημέρα για παιχνίδι», η Microsoft δημοσίευσε στο κανάλι του Xbox ένα βίντεο που ανακοινώνει την εξαγορά, δείχνοντας διάσημους ήρωες από το brand της κονσόλας μαζί με άλλους από τον κατάλογο παιχνιδιών της Activision Blizzard.
Για την ιστορία, η εξαγορά αυτή είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της Microsoft αφού ξεπέρασε κατά πολύ τα 26 δισεκατομμύρια δολάρια που πλήρωσε για την εξαγορά του LinkedIn το 2016 και τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια που πλήρωσε για την εξαγορά της Bethesda το 2021.