Η Microsoft έχει ενσωματώσει τον βοηθό AI Copilot στις συνδρομές του Microsoft 365 στην Αυστραλία και τη Νοτιοανατολική Ασία, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις τιμές για όλους τους χρήστες.
Η κίνηση της εταιρείας αναγκάζει τους πελάτες να πληρώνουν για λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης ανεξαρτήτως ενδιαφέροντος, προκαλώντας παράπονα για παρεμβατικά αναδυόμενα παράθυρα και αυξήσεις τιμών, όπως αναφέρει η WSJ.
Από την δημοσίευση:
Ορισμένοι χρήστες δημοσίευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι τα αναδυόμενα παράθυρα του Copilot τους θύμιζαν τον Clippy, τον αρχαίο βοηθό του Office της Microsoft από τα τέλη της δεκαετίας του 1990, που συχνά προσέφερε αυτόκλητη “βοήθεια”.
Η αλλαγή δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσει η Microsoft για να επωφεληθεί από τις τεράστιες επενδύσεις της στην τεχνητή νοημοσύνη.
Το Copilot, το οποίο είναι κατασκευασμένο με τεχνολογία από την OpenAI, αποτελεί βασικό μέρος του σχεδίου του Διευθύνοντος Συμβούλου Satya Nadella να συνεχίσει να επεκτείνει την επιχείρηση λογισμικού της Microsoft σε καταναλωτές και εταιρικούς πελάτες.
Τι γίνεται με όσους δεν θέλουν να πληρώσουν για έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης να εμπλουτίζει τα έγγραφά τους και να γράφει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Ας πρόσεχαν…
Η Microsoft προσπαθεί από τις αρχές του 2023 να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να κερδίσει έδαφος στην αγορά των εφαρμογών για καταναλωτές.
Πρώτα ενσωμάτωσε την τεχνολογία στη μηχανή αναζήτησής της Bing σαν εργαλείο συνομιλίας, αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει πολύ έδαφος έναντι της Google.
Αργότερα κυκλοφόρησε το Copilot, ένα chatbot και ένα πρόγραμμα δημιουργίας περιεχομένου που ενσωμάτωσε με το λογισμικό της 365 για να βοηθά στη σύνταξη email, στη σύνοψη συσκέψεων και στη δημιουργία διαφανειών PowerPoint.
Η premium καταναλωτική έκδοση του Copilot κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο με τιμή 20 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ. Να αναφέρουμε ότι η τιμή είναι πάνω από τη μηνιαία χρέωση (περίπου 7 δολάρια) για μια μεμονωμένη συνδρομή στο 365.