Στις 30 Νοεμβρίου, αναφέραμε ότι η Microsoft εγκαθιστά την εφαρμογή HP Smart σε ορισμένα συστήματα χωρίς να το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης της συσκευής.
Αυτό μπορούσε να συμβεί ακόμα κι αν δεν είχατε εκτυπωτή της HP ή κάποια άλλη συσκευή από την εταιρεία.
Η Microsoft επιβεβαίωσε το ζήτημα μερικές ημέρες αργότερα.Σήμερα λοιπόν η εταιρεία δημοσίευσε μια λύση για το συγκεκριμένο πρόβλημα με το KB5034510: ένα εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων μεταδεδομένων του Microsoft Printer.
KB5034510: Microsoft Printer Metadata Troubleshooter Tool – December 2023
Το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων έχει σχεδιαστεί για να διορθώνει το πρόβλημα στα επηρεαζόμενα συστήματα. Η Microsoft εξηγεί ότι το εργαλείο θα ελέγξει τις πληροφορίες του εκτυπωτή στο σύστημα στο οποίο εκτελείται. Εάν το μοντέλο του εκτυπωτή άλλαξε πρόσφατα, θα επαναφέρει τις πληροφορίες του αρχικού μοντέλου και το εικονίδιο του εκτυπωτή και θα αφαιρέσει τυχόν δεδομένα που σχετίζονται με τον εκτυπωτή HP LaserJet M101-M106.
Η εταιρεία αναφέρει ότι όλα τα παραπάνω θα τα κάνει για κάθε εκτυπωτή που δεν ταιριάζει με τη μάρκα και το μοντέλο του εκτυπωτή της HP.
Το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων θα απεγκαταστήσει επιπλέον την εφαρμογή HP Smart εάν “δεν υπάρχουν εγκατεστημένοι εκτυπωτές της HP ή HP printer drivers” και εάν η εφαρμογή εγκαταστάθηκε μετά τις 25 Νοεμβρίου 2023.
Οι επηρεαζόμενοι χρήστες και οι διαχειριστές μπορούν να κατεβάσουν το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων από το Κέντρο λήψης της Microsoft.