Η Microsoft έχει μια προτεινόμενη λύση για μεμονωμένους πελάτες που επηρεάζονται από την μεγαλύτερη «μαζική τεχνική αποτυχία» που έχει συμβεί ποτέ: Απλώς επανεκκινήστε το σύστημά σας πολλές φορές.
Η «μαζική τεχνική αποτυχία» επηρέασε δεκάδες επιχειρήσεις και φαίνεται να σχετίζεται με προβλήματα που αντιμετώπισε η εταιρεία υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας Crowdstrike.
Η λύση της Microsoft:
Οι πελάτες μπορούν να διαγράψουν ένα συγκεκριμένο αρχείο που ονομάζεται C00000291*.sys, το οποίο φαίνεται ότι συνδέεται με το σφάλμα, ανέφερε η εταιρεία σε μια ενημέρωση κατάστασης που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή.
Αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, αν δεν μπορείτε να διαγράψετε αυτό το αρχείο, θα πρέπει απλώς να επανεκκινήσετε τις Εικονικές Μηχανές (VM) που αντιμετωπίζουν κάποιο BSoD ξανά και ξανά μέχρι να διορθώσετε το πρόβλημα.
“Λάβαμε αναφορές επιτυχούς ανάκτησης από ορισμένους πελάτες που επιχείρησαν πολλαπλές λειτουργίες επανεκκίνησης της εικονικής μηχανής”, αναφέρει η Microsoft στους χρήστες.
“Λάβαμε σχόλια από πελάτες ότι μπορεί να απαιτούνται αρκετές επανεκκινήσεις (έως και 15 έχουν αναφερθεί), αλλά η συνολική ανατροφοδότηση είναι ότι οι επανεκκινήσεις είναι ένα αποτελεσματικό βήμα αντιμετώπισης προβλημάτων σε αυτό το στάδιο.”
Το Πάτερ ημών του τίτλου είναι δικό μας, που ξέρεις μπορεί να χρειαστεί.
Και κανένα ευχέλαιο δεν κάνει κακό!
Και ανάθεμα κι αν μάθουμε ποτέ ακριβώς τι συνέβη…