Microsoft: πόσο πολύ ακούει την γνώμη σας η εταιρεία;

Η Susan Bradley, γνωστή διαχειρίστρια των Windows και συνεργάτης σε διάφορα forums και ιστότοπους, δημοσίευσε πρόσφατα μια ανοικτή επιστολή προς τη Microsoft, στην οποία συνοψίζει τα αποτελέσματα μιας έρευνας για τα Windows. Microsoft

Η έρευνα εξετάζει την ποιότητα των ενημερώσεων αλλά και τα συνεχιζόμενα builds γενικότερα. Οι χρήστες έπρεπε να απαντήσουν σε πέντε απλές ερωτήσεις χρησιμοποιώντας μια κλίμακα από το 1 έως 5. Το 1 αναφερόταν στο “καθόλου ικανοποιημένος/νη” και το 5 στο “πολύ ικανοποιημένος/νη”.

Οι ερωτήσεις ήταν:

  • Είστε ικανοποιημένοι με τα patching της Microsoft (Windows 7 και Windows 10);
  • Είστε ικανοποιημένοι από την ποιότητα των ενημερώσεων των Windows 10;
  • Οι ενημερώσεις νέων λειτουργιών των Windows 10 είναι χρήσιμες στις ανάγκες των επιχειρήσεων;
  • Είστε ικανοποιημένοι με τον ρυθμό της κυκλοφορίας νέων χαρακτηριστικών;
  • Η Microsoft ικανοποιεί τις ανάγκες των επιχειρήσεων με τα Windows 10;

Η Susan είχε προσθέσει επίσης και μια ανοιχτή ερώτηση, στην οποία οι συμμετέχοντες θα μπορούσαν να αναφέρουν τη γνώμη τους για το τι πρέπει θα πρέπει να αλλάξει η Microsoft για να κάνει καλύτερα τα Windows 10 για τις επιχειρήσεις.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν το αναμενόμενο: Οι περισσότεροι χρήστες που συμπλήρωσαν την έρευνα δεν ήταν ικανοποιημένοι με την τρέχουσα ποιότητα των ενημερώσεων, τις ενημερώσεις νέων χαρακτηριστικών και τη γενική συμπεριφορά των ενημερώσεων. Σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν ήταν ικανοποιημένοι από την ποιότητα των builds που κυκλοφόρησαν.

Η Susan ανέφερε ότι και οι 47 ενημερώσεις που κυκλοφόρησε η Microsoft τον Ιούλιο του 2018 είχαν προβλήματα, και πρόσθεσε ότι οι δοκιμές αποκλειστικά από τους Insiders πριν από την επίσημη κυκλοφορία φαίνεται να μην επαρκεί σαν έλεγχος ποιότητας.

Η Susan ανέφερε επίσης ότι οι δύο κυκλοφορίες νέων χαρακτηριστικών ανά έτος προκαλούν “κόπωση patching”.

Η προσθήκη νέων ρυθμίσεων μέσω του Windows Update σε επιχειρήσεις, έρχονται συχνά σε σύγκρουση με άλλες ρυθμίσεις της πολιτικής ομάδας, και προκαλούν σύγχυση στο σύστημα.

Άλλο ένα σοβαρό πρόβλημα που έθεσε η Susan, είναι η περιγραφή των patches:

Ξεκινώντας τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους με την κυκλοφορία των ενημερώσεων για τα Spectre – Meltdown, υπήρξαν πολλές περιπτώσεις που η περιγραφή της επιδιόρθωσης ήταν λανθασμένη. Οι καταχωρήσεις στο Knowledge Base ήταν αρχικά εσφαλμένες και αργότερα ενημερώθηκαν.

Πως αντέδρασε η Microsoft που “ακούει” τον πελάτη;

Η Microsoft απάντησε δύο φορές στην ανοικτή επιστολή της Susan Bradley. Η πρώτη απάντηση ήταν απλώς μια παραδοχή ότι είχε παραλάβει την επιστολή. Ένας Customer Relationship Manager ανέφερε ότι “η Microsoft θα μεταφέρει τις ανησυχίες σας στην ομάδα ηγεσίας που ήταν καλύτερα εξοπλισμένη για να πάρει αποφάσεις”.

Η δεύτερη επιστολή της Microsοft, η οποία απεστάλη και πάλι από τον ίδιο Customer Relationship Manager, είναι μια διαφορετική επιστολή που δείχνει ότι η Microsoft δεν έχει καμία πρόθεση να κάνει κάτι για τα συγκεκριμένα προβλήματα.

Η Microsoft απλά ανέφερε ότι τα Windows είναι διαφορετικά, και ζήτησε από την Susan Bradley να αναφέρει την γνώμη της χρησιμοποιώντας το Feedback Hub.

Η επιστολή σας αναφέρει σαφώς τις ανησυχίες που έχετε για την ποιότητα και τους χρόνους των ενημερώσεων της Microsoft. Θα ήθελα να προσθέσω ότι με τα Windows 10 η Microsoft αποφάσισε να είναι πιο ενεργή. Αυτός ήταν πάντα ο τρόπος με τον οποίο διατηρούμε τις τρέχουσες εμπορικές εκδόσεις των Windows στην αγορά.
Υπάρχουν επίσης και οι επιδιορθώσεις σφαλμάτων. Αυτές οι ενημερώσεις μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας. Το περιβάλλον λογισμικού των Windows και τα hardware είναι εξαιρετικά περίπλοκα. Όταν αυτά τα σφάλματα επιδιορθωθούν, θα πρέπει να εκδοθούν ενημερώσεις για τους χρήστες. Αυτές οι ενημερώσεις είναι απαραίτητες για να λειτουργούν τα συστήματα όπως αναμένεται. Τα Windows 10 διαφέρουν πολύ από τις προηγούμενες εκδόσεις των Windows. Οι παλαιότερες εκδόσεις των Windows αποτελούσαν ένα και μοναδικό προϊόν, ενώ τα Windows 10 αποτελούνται εξ ολοκλήρου από μια εγκατάσταση βάσης και στη συνέχεια από συνεχιζόμενες ενημερώσεις. Οι ενημερώσεις δεν είναι πρόσθετα τα οποία μπορείτε να επιλέξετε ή να μην επιλέξετε, αλλά αποτελούν μέρος του λειτουργικού συστήματος.

Παρακάτω υπάρχει ένας σύνδεσμος για το Feedback Hub. Στο μέλλον θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε αυτό το σύνδεσμο για να μοιραστείτε τις προτάσεις ή τα σχόλιά σας σχετικά με προβλήματα με προϊόντα των Windows.

https://www.micrοsoft.com/en-us/p/feedback-hub/9nblggh4r32n?activetab=pivot%3aoverviewtab

Και πάλι, σας ευχαριστώ για όλα τα σχόλιά σας. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω για να βοηθήσω; Έχετε άλλες ερωτήσεις ή ανησυχίες που θέλετε να συζητήσετε; Εάν δεν υπάρχουν, θα προχωρήσω και θα κλείσω το αίτημα παροχής υπηρεσιών.

Η απάντηση φυσικά είναι εταιρική, κάτι που σημαίνει ότι το ευχαριστώ για τα σχόλιά σας έπρεπε να υπάρχει στο τέλος του διαλόγου.

Να αναφέρουμε ότι μπορεί τα Windows 10 να είναι διαφορετικά, αφού πια μιλάμε για ένα λειτουργικό as a service, όμως και οι διαχειριστές συστημάτων έχουν δίκιο.

_____________________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

One Comment

Leave a Reply
  1. Προσπαθησα αλλα δεν μπορεσα να το στειλω στην Microsoft (????)

    Σημαντικα λαθη στο Calculator (Date Calculation)

    1-1-18 εως 31-3-18 days 88
    1-1-19 εως 31-3-19 days 89
    1-1-22 εως 31-3-22 days 88

    1-1-18 εως 30-10-18 days 302
    1-1-22 εως 30-10-22 days 301

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).