Στο νέο διαφημιστικό τηλεοπτικό σποτ της Microsoft, δεν θα δείτε πολλά χαρακτηριστικά των Windows 10. Η εταιρεία φαίνεται να ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική στρατηγική για την προώθηση του νέου προϊόντος.
Το βίντεο εμφανίζει παιδιά από όλο τον κόσμο, με έναν αφηγητή που εξηγεί πόσο θα επηρεαστεί η ζωή τους από την αλλαγή του λειτουργικού συστήματος.
“Φανταστείτε: Αυτά τα παιδιά δεν θα πρέπει θυμούνται κωδικούς πρόσβασης,” αναφέρει ο αφηγητής.
Η διαφήμιση, η οποία ανέβηκε στο YouTube την Κυριακή, παραπέμπει επίσης σε νέα προσέγγιση της Microsoft για τα Windows, δηλαδή σε μια διαρκώς βελτίωση των υπηρεσιών ενός one-time λειτουργικού.
Κοντά στο τέλος, το βίντεο εμφανίζει δύο νέα χαρακτηριστικά των Windows 10: την προσωπική βοηθό της Microsoft Cortana και το νέο πρόγραμμα περιήγησης της Microsoft Edge.
Η κάπως χαμηλών τόνων διαφήμιση είναι σύμφωνη με αυτό που υποσχέθηκε η εταιρεία για την καμπάνια των Windows 10, μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση.
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται στα τηλεοπτικά δίκτυα σε παγκόσμιο επίπεδο από τη Δευτέρα.
Όσο για τα παιδάκια που χρησιμοποιεί η εταιρεία, το τμήμα marketing φαίνεται να χτυπάει κάτω από τη μέση. Στοχεύει πρώτα στο θετικό συναίσθημα των καταναλωτών, αφήνοντας για το τέλος την εμφάνιση μόνο δύο από τα νέα χαρακτηριστικά των Windows 10.
Δείτε τη διαφήμιση
https://www.youtube.com/watch?v=Gu6vmNz-PhE