Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ Πανεπιστημίου Αθηνών και Google

Μνημόνιο Συνεργασίας για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης υπέγραψαν την Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2024, ο Πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητής κ.  Γεράσιμος Σιάσος, και η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κα. Πέγκυ Αντωνάκου.

Στην τελετή υπογραφής στην Παλαιά Αίθουσα Συγκλήτου συμμετείχαν, επίσης, από το Πανεπιστήμιο Αθηνών το μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης καθηγητής κ. Δημήτριος Καινούργιος, ο Αντιπρύτανης Διοικητικών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας, καθηγητής κ. Ευστάθιος Ευσταθόπουλος, η Αντιπρύτανις Ακαδημαϊκών, Διεθνών Σχέσεων και Εξωστρέφειας, καθηγήτρια κα. Σοφία Παπαϊωάννου, ο Αντιπρύτανης Οικονομικών και Ανάπτυξης, καθηγητής κ. Αριστείδης Σάμιτας, και ο καθηγητής κ. Ιωάννης Παναγιώτοπουλος και από την Google ο Δρ. Nicklas Lundblad, Head of Deepmind Public Policy / Google.1

Το Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Google Ελλάδος στοχεύει στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και στη διάδοση της γνώσης σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ). Το κύριο περιεχόμενο του μνημονίου αφορά την παροχή εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τόσο διαδικτυακά όσο και δια ζώσης, τα οποία επικεντρώνονται σε μια σειρά θεμάτων, όπως η μηχανική μάθηση, η ανάλυση δεδομένων, η κυβερνοασφάλεια και η ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ με τη χρήση ΑΙ. Στόχος αυτής της Συνεργασίας είναι η δημιουργία ευκαιριών για την προώθηση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της ψηφιακής ένταξης, παρέχοντας δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη τόσο των ατόμων όσο και των επιχειρήσεων σε έναν ψηφιακά εξελισσόμενο κόσμο.

Η αξία αυτού του Μνημονίου Συνεργασίας (MoU) για τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών είναι πολλαπλή, καθώς θα οδηγήσει:

  1. Στην απόκτηση εξειδικευμένων δεξιοτήτων, αφού τα προγράμματα εκπαίδευσης προσφέρουν στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τις τελευταίες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Αυτές οι γνώσεις πλέον είναι εξαιρετικά χρήσιμες για την ερευνητική και εκπαιδευτική ανάπτυξη του Ιδρύματος.
  2. Στην ενίσχυση της καινοτομίας, με την πρόσβαση σε σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγικές, επιτρέποντας στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας να μπορούν να προωθήσουν καινοτόμες ιδέες και ερευνητικά έργα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Αυτό ενισχύει τη δημιουργία νέας γνώσης και την εφαρμογή της σε τομείς αιχμής.
  3. Στη διασύνδεση με την αγορά εργασίας, αφού η συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες τεχνολογίας παγκοσμίως όπως η Google, επιτρέπει στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας να κατανοήσουν καλύτερα τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, ενώ τους παρέχει εχέγγυα που ενισχύουν το ακαδημαϊκό προφίλ του Ιδρύματος και το φέρνουν στον άξονα της διεθνούς πρωτοπορίας.
  4. Στην πρόσβαση σε διεθνείς πόρους και δίκτυα, αναγνωρίζοντας ότι η Google προσφέρει πρόσβαση σε παγκόσμιους πόρους, όπως εκπαιδευτικά υλικά, εργαλεία ανάλυσης δεδομένων και άλλες πλατφόρμες που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της έρευνας και της διδασκαλίας.
  5. Στην επαγγελματική ανέλιξη των φοιτητών, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς τα σεμινάρια που καλύπτουν θέματα ηγεσίας και ψηφιακής στρατηγικής μπορούν να βοηθήσουν τους ακαδημαϊκούς στη διαχείριση και ανάπτυξη των ερευνητικών τους ομάδων και στη διδασκαλία με την χρήση νέων μεθοδολογιών.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by newsbot

Αν και τα δελτία τύπου θα είναι από πολύ επιλεγμένα έως και σπάνια, είπα να περάσω ... γιατί καμιά φορά κρύβονται οι συντάκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).