Η νέα λειτουργία Hype του YouTube προωθεί τους μικρότερους δημιουργούς

Tο YouTube ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία που ονομάζεται Hype, η οποία έχει στόχο να προσπαθήσει να αλλάξει την ισορροπία προβολής προς όφελος των μικρότερων δημιουργών YouTube.

hype youtube app

Η YouTube ανακάλυψε ότι όταν ένας YouTuber φτάνει τους 500.000 συνδρομητές τα πράγματα τείνουν να αλλάζουν όσο αναφορά την ανάπτυξη του καναλιού του και τα .

Υπάρχει δηλαδή μία δυσαναλογία στην προβολή και κατ’επέκταση στα κέρδη. Αν και οι περισσότεροι από τους δημιουργούς έχουν μικρότερο νούμερο συνδρομητών από το ορόσημο των 500.000, όσοι το ξεπεράσουν αρχίζουν να έχουν καλύτερη συνολικά προβολή και τα κέρδη τους παίρνουν τον ανήφορο.

Και τα μεγάλα κανάλια τείνουν επίσης να έχουν περισσότερες προβολές, κάτι που τους κάνει να προτείνονται περισσότερες φορές, με αποτέλεσμα να έχουν ακόμα περισσότερες προβολές, και ακόμα περισσότερα έσοδα.

Με μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Hype, το YouTube προσπαθεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των μικρότερων καναλιών και να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν νέους δημιουργούς.

Το Hype είναι ένα εντελώς νέο σύστημα προώθησης εντός του YouTuber. Yπάρχει ένα νέο για την προώθηση ενός βίντεο και τα βίντεο με τις περισσότερες διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε ένα leaderboard σε ολόκληρη την πλατφόρμα.

Μοιάζει λίγο με το Trending, αλλά επικεντρώνεται ειδικά σε μικρότερα κανάλια και σε αυτά που επιλέγουν να προτείνουν συγκεκριμένα οι άνθρωποι και όχι μόνο σε αυτά που παρακολουθούν.

Το YouTube εργάζεται στο Hype από τις αρχές του 2023, όταν η εταιρεία αποφάσισε να επικεντρωθεί περισσότερο στη δημιουργία κοινοτήτων εντός του YouTube. Ο πραγματικός μηχανισμός πίσω από το Hype είναι αρκετά περίπλοκος.

Ένα βίντεο μπορεί να διαφημιστεί μόνο τις πρώτες επτά ημέρες μετά τη δημοσίευσή του, και φυσικά, εάν έχει δημιουργηθεί από ένα κανάλι με λιγότερους από μισό εκατομμύριο συνδρομητές.

Κάθε χρήστης λαμβάνει μόνο τρεις διαφημιστικές εκστρατείες την εβδομάδα και κάθε διαφημιστική εκστρατεία αξίζει έναν ορισμένο αριθμό πόντων που συσχετίζεται αντιστρό με το πόσους συνδρομητές έχει ένα συγκεκριμένο κανάλι.

Η ιδέα είναι ότι τα μικρότερα κανάλια θα πρέπει επίσης να μπορούν να φτάνουν στο leaderboard, οπότε κάθε διαφημιστική εκστρατεία σε μικρότερο κανάλι θα αξίζει περισσότερους πόντους. Τα 100 βίντεο με τους περισσότερους συνολικούς πόντους φτάνουν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

Οι βαθμολογικοί πίνακες είναι συγκεκριμένοι για κάθε χώρα και με την πάροδο του χρόνου, το YouTube σχεδιάζει επίσης να εξατομικεύσει την ενότητα Hype για κάθε χρήστη.

Θα αρχίσετε να βλέπετε το κουμπί Hype, αφού κάνετε Like σε ένα βίντεο, ως ένας τρόπος για να ενισχύσετε το ακόμη περισσότερο. Όταν διαφημίζετε ένα βίντεο, θα σας δείχνει πόσους πόντους έχει και αν έχει φτάσει στο leaderboard. Στο τέλος κάθε εβδομάδας, θα λαμβάνετε μια συλλογή σε στυλ Spotify Wrapped των βίντεο που διαφημίσατε και της απόδοσης τους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).