Ο συν-διευθύνων σύμβουλος της Netflix, Greg Peters, τάχθηκε κατά μιας ευρωπαϊκής πρότασης να υποχρεωθούν οι πάροχοι streaming και άλλες διαδικτυακές εταιρείες να πληρώνουν για τις αναβαθμίσεις των δικτύων των ISP.
“Ορισμένοι από τους εταίρους μας ISP έχουν προτείνει τη φορολόγηση των εταιρειών ψυχαγωγίας για να επιδοτήσουν την υποδομή του δικτύου τους”, ανέφερε ο Peters σε μια ομιλία του την Τρίτη στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη.
“Ο φόρος θα είχε αρνητικές επιπτώσεις, μειώνοντας τις επενδύσεις μας σε περιεχόμενο – βλάπτοντας τη δημιουργική κοινότητα, βλάπτοντας την ελκυστικότητα των ευρυζωνικών πακέτων υψηλότερης τιμής και τελικά βλάπτοντας τους καταναλωτές”, υποστήριξε.
“Οι ISP ισχυρίζονται ότι αυτοί οι φόροι θα ισχύουν μόνο για το Netflix. Αλλά αυτό αναπόφευκτα θα αλλάξει με την πάροδο του χρόνου”, δήλωσε ο Peters στο MWC.
Τα δεδομένα από την Sandvine υποδηλώνουν ότι σχεδόν η μισή παγκόσμια κίνηση στο Διαδίκτυο αποστέλλεται από το Facebook, την Amazon, την Google, την Apple, την Netflix και τη Microsoft. Το διαδικτυακό βίντεο αντιπροσωπεύει το 65 τοις εκατό της συνολικής επισκεψιμότητας και η Netflix πρόσφατα πέρασε το YouTube σε επισκεψιμότητα υπηρεσίας βίντεο.
Ο Peters ανέφερε ότι στοιχεία της Nielsen δείχνουν ότι “η Netflix αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10 τοις εκατό του συνολικού τηλεοπτικού χρόνου” στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ “οι παραδοσιακοί τοπικοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ του συνολικού τηλεοπτικού χρόνου”. Τα live sports αντιπροσωπεύουν πολύ από αυτόν.
“Καθώς οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς συνεχίζουν τη μετατόπιση από τη linear προβολή σε streaming, θα αρχίσουν να δημιουργούν επίσης σημαντικά ποσά κίνησης στο Διαδίκτυο – ακόμη περισσότερο από τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς με βάση το τρέχον εύρος και την κλίμακα του κοινού τους”, είπε ο Peters.
“Οι πελάτες ευρυζωνικότητας, που οδηγούν αυτήν την αυξημένη χρήση, πληρώνουν ήδη για την ανάπτυξη του δικτύου μέσω των τελών συνδρομής τους. Η απαίτηση από τις εταιρείες ψυχαγωγίας (streamers και οι ραδιοτηλεοπτικούς φορείς) να πληρώνουν περισσότερα θα σήμαινε ότι οι ISP θα χρεώνουν δύο φορές την ίδια υποδομή.”
Ο Peters επεσήμανε ότι η Netflix έχει ξοδέψει πολλά για να χτίσει το δικό του δίκτυο που μειώνει την ποσότητα δεδομένων που αποστέλλονται μέσω των παραδοσιακών δικτύων τηλεπικοινωνιών.
“Έχουμε δαπανήσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο Open Connect, το δικό μας δίκτυο παράδοσης περιεχομένου, το οποίο προσφέρουμε δωρεάν στους ISP”.
“Αυτό περιλαμβάνει 18.000 διακομιστές με περιεχόμενο Netflix που διανέμεται σε 6.000 τοποθεσίες και 175 χώρες. Έτσι, όταν τα μέλη μας πατούν το play, αντί η ταινία ή η τηλεοπτική εκπομπή να μεταδίδεται από τη μέση του κόσμου, μεταδίδεται από τη γωνία – αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα εξασφαλίζοντας παράλληλα μια εμπειρία υψηλής ποιότητας, χωρίς καθυστερήσεις για τους καταναλωτές”.
Ο Peters ανέδειξε επίσης την τεχνολογία κωδικοποίησης της Netflix που μείωσε τους ρυθμούς bit στο μισό μεταξύ 2015 και 2020.