Olympus κλείνει το τμήμα με τις κάμερες

Η Olympus ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κλείσει το τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με τις κάμερες. Το τμήμα θα πωληθεί σε ένα επενδυτικό ταμείο, την Japan Industrial Partners.

Η εταιρεία που αγόρασε το brand name VAIO από τη Sony, υπέγραψε ένα μνημόνιο συνεργασίας που θέλει την Olympus να διαχωρίσει το τμήμα με τις κάμερες και να μεταβιβάσει όλες τις μετοχές της στην JIP.

Το τμήμα καμερας είναι ένα μικρό μέρος της επιχείρησης Olympus, η οποίο τώρα θα επικεντρωθεί περισσότερο στην παροχή ιατρικού εξοπλισμού όπως τα ενδοσκόπια.

Η Olympus αναφέρει ότι “εφάρμοσε μέτρα για την αντιμετώπιση των εξαιρετικά σοβαρών προβλημάτων της αγοράς ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών, λόγω (μεταξύ άλλων) της ταχείας συρρίκνωσης της αγοράς που προκλήθηκε από την εξέλιξη των smartphone”.

Όπως συνέβη και με το brand name VAIO, η JIP σχεδιάζει να εξορθολογίσει την επιχείρηση και θα συνεχίσει να αναπτύσσει προϊόντα χρησιμοποιώντας τις μάρκες της Olympus OM-D και Zuiko.

Το τμήμα απεικόνισης της Olympus, το οποίο έχει επικεντρωθεί σε mirrorless κάμερες τύπου Micro Four Thirds την τελευταία δεκαετία, έχει χάσει αρκεα από τα κέρδη της τα τελευταία τρία χρόνια. Η σειρά Pen, βασισμένη σε μια κλασική σειρά ταινιών μισού καρέ, πυροδότησε ένα κύμα ρετρό ψηφιακών mirrorless φωτογραφικών μηχανών και η Olympus κυκλοφόρησε αρκετές κάμερες καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2010.

Από το 2010 όμως μέχρι το 2020 είχαμε μια τεράστια έκρηξη στην αγορά smartphone….

Η Olympus και η JIP σχεδιάζουν να υπογράψουν την οριστική συμφωνία μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί αργότερα το 2020. Οι οικονομικοί όροι της απόκτησης δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).