OpenAI χάνουμε χρήματα από την συνδρομή των 200$ το μήνα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της OpenAI, Sam Altman, δήλωσε την Κυριακή ότι η αυτή τη στιγμή χάνει χρήματα από το πρόγραμμα ChatGPT Pro που κοστίζει στον τελικό χρήστη 200$ το μήνα επειδή οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν περισσότερο από ό,τι περίμενε η εταιρεία.

“Εγώ προσωπικά επέλεξα την τιμή”, έγραψε ο Altman σε μια σειρά αναρτήσεων στο X, “και σκέφτηκα ότι θα βγάλαμε κάποια χρήματα”.

Το ChatGPT Pro, που κυκλοφόρησε στα τέλη του περασμένου έτους, παρέχει πρόσβαση σε μια αναβαθμισμένη έκδοση του μοντέλου ς νοημοσύνης “συλλογισμού” o1 (reasoning AI model) της OpenAI, o1 pro και αφαιρεί τα rate limits σε πολλά από τα άλλα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της γεννήτριας Sora.

Η OpenAI δεν φαίνεται να είναι μια κερδοφόρα εταιρεία, παρά το γεγονός ότι έχει συγκεντρώσει περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια από την ίδρυσή της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία περίμενε ζημίες περίπου 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων με έσοδα 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.

Οι δαπάνες όπως για το προσωπικό, το ενοίκιο γραφείων και την υποδομή εκπαίδευσης AI ευθύνονται για όλα αυτά. Το ChatGPT κόστιζε κάποια στιγμή στην OpenAI περίπου 700.000 $ την ημέρα.

Πρόσφατα, η OpenAI παραδέχτηκε ότι χρειάζεται “περισσότερα κεφάλαια από όσα φανταζόταν”, καθώς προετοιμάζεται να υποβληθεί σε εταιρική αναδιάρθρωση για να προσελκύσει νέες επενδύσεις.

Για να φτάσει σε κερδοφορία, η OpenAI λέγεται ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξήσει την τιμή των διαφόρων συνδρομών της.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).