OpenAI και Anthropic δίνουν πρόσβαση σε νέα μοντέλα στις ΗΠΑ

Οι εταιρείες OpenAI και Anthropic θα δίνουν σε μια κυβερνητική υπηρεσία των ΗΠΑ έγκαιρη πρόσβαση σε σημαντικές εκδόσεις νέων μοντέλων στο πλαίσιο συμφωνιών που ανακοινώθηκαν σήμερα Πέμπτη.openai merger with anthropic the rival chatbot startup backed by ftx 1024x576 webp(1)

Οι κυβερνήσεις από όλο τον κόσμο πιέζουν για μέτρα – νομοθετικά και άλλα – για την αξιολόγηση των κινδύνων από ισχυρούς νέους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης.

Η Anthropic και η OpenAI λοιπόν υπέγραψαν ένα μνημόνιο κατανόησης που θα επιτρέπει την επίσημη συνεργασία με το Ινστιτούτο Ασφάλειας Τεχνητής Νοημοσύνης των ΗΠΑ, μέρος του Εθνικού Ινστιτούτου Προτύπων και Τεχνολογίας του Υπουργείου Εμπορίου.

Εκτός από την έγκαιρη πρόσβαση στα νέα μοντέλα, οι συμφωνίες ανοίγουν το δρόμο για μια συλλογική έρευνα σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης των μοντέλων και της ασφάλειάς τους, καθώς και μεθόδους για τον μετριασμό των κινδύνων.

Το Ινστιτούτο Ασφάλειας AI των ΗΠΑ ιδρύθηκε ως μέρος του εκτελεστικού διατάγματος τεχνητής νοημοσύνης του Προέδρου Biden.

Η Anthropic μοιράζεται ήδη ορισμένα από τα μοντέλα της με το Ινστιτούτο Ασφάλειας AI του Ηνωμένου Βασιλείου.

“Η ασφάλεια είναι απαραίτητη για την τροφοδοσία της πρωτοποριακής τεχνολογικής καινοτομίας”, αναφέρει η διευθύντρια του Ινστιτούτου Ασφάλειας AI των ΗΠΑ, Elizabeth Kelly. “Αυτές οι συμφωνίες είναι μόνο η αρχή, αλλά αποτελούν σημαντικό ορόσημο καθώς εργαζόμαστε για να βοηθήσουμε στην υπεύθυνη διαχείριση του μέλλοντος της τεχνητής νοημοσύνης”.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).