Ρυθμίστε πότε να λήγει το password στα windows 10

Σήμερα θα σας δείξουμε πως να ρυθμίσετε το πότε να λήγει το password ενός χρήστη στα 10. Με αυτό τον τρόπο θα αναγκάζετε τους ενός υπολογιστή να αλλάζουν τον κωδικό τους μετά από κάποιο χρονικά διάστημα.

 

Από προεπιλογή, στους λογαριασμούς των χρηστών στα Windows 10, δεν λήγει το password του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον ίδιο κωδικό πρόσβασης για άπειρο χρονικό διάστημα. Αν όμως είναι ενεργοποιημένη η λήξη του password, ο κωδικός πρόσβασης των χρηστών θα σταματήσει να δουλεύει μετά από κάποιο διάστημα που θα ρυθμίσετε εσείς. Αυτός ο οδηγός θα σας δείξει πώς να ενεργοποιήσετε και πως να ρυθμίσετε τον χρόνο λήξης του password των χρηστών.

Η λήξη του κωδικού πρόσβασης ισχύει μόνο για τους λογαριασμούς τοπικών χρηστών. Είναι η πιο κρίσιμη πτυχή ασφάλειας για συστήματα που συνδέονται με το συγκεκριμένο τομέα, όπου οι χρήστες συνήθως απαιτείται να αλλάζουν κωδικούς πρόσβασης σε τακτική βάση. Ενδιαφέρει ιδιαίτερα του τεχνικούς ασφαλείας μίας εταιρείας. Αν έχετε σκοπό να ασχοληθείτε με τα δίκτυα, είναι καλό να διαβάσετε όλο το παρόν άρθρο.

Για να ρυθμίσετε τον χρόνο λήξης του password στα Windows 10 θα πρέπει να έχετε δικαιώματα διαχειριστή. Αν βρίσκεστε σε λογαριασμό διαχειριστή, μπορείτε να ρυθμίσετε το χρόνο λήξης του κωδικού πρόσβασης για άλλους λογαριασμούς, στα Windows 10.

Σημείωση: Σε αυτό το άρθρο σας δείξαμε πως να ρυθμίσετε τον χρόνο λήξης του PIN στα Windows 10. Διαβάστε το, αν αντί για password χρησιμοποιείτε PIN.

Πώς να ρυθμίσετε τον χρόνο λήξης του κωδικού πρόσβασης στα Windows 10
FYI: Αυτά τα βήματα θα λειτουργήσουν μόνο στις εκδόσεις των Windows 10 Pro , Education και Enterprise .

1. Πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Win + R και στο παράθυρο “Εκτέλεση” που θα εμφανιστεί πληκτρολογήστε την λέξη lusrmgr.msc για να ανοίξετε το συμπληρωματικό πρόγραμμα “Τοπικοί Χρήστες και Ομάδες” (Local Users and Groups). Κάντε κλικ στο OK.

2. Στο παράθυρο του lusrmgr, κάντε διπλό κλικ στους χρήστες. Τώρα κάντε δεξί κλικ στον λογαριασμό χρήστη που επιθυμείτε και επιλέξτε Ιδιότητες.

3. Στο φύλλο ιδιοτήτων, καταργήστε την επιλογή “Χωρίς λήξη του κωδικού πρόσβασης” (Password never expires option). Κάντε κλικ στην επιλογή Εφαρμογή, και μετά στο ΟΚ. Κλείστε το βοηθητικό πρόγραμμα.

4. Πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Win + R και στο παράθυρο της “Εκκίνησης” που θα εμφανιστεί γράψτε την λέξη secpol.msc. Κάντε κλικ στο κουμπί OK για να ανοίξετε το συμπληρωματικό πρόγραμμα “Τοπική Πολιτική ασφαλείας”.

5. Στη συνέχεια, στο αριστερό παράθυρο της τοπικής πολιτικής ασφαλείας, περιηγηθείτε εδώ:
Ρυθμίσεις Ασφαλείας > Πολιτικές λογαριασμού > Πολιτική κωδικού πρόσβασης (Security > Account Policies > Password Policy)

6. Στο δεξιό παράθυρο της Τοπικής Πολιτικής Ασφαλείας, αναζητήστε τη ρύθμιση πολιτικής με την ονομασία “Μέγιστη κωδικού πρόσβασης”. Κάντε διπλό κλικ στην πολιτική αυτή και ορίστε την ως τον αριθμό των ημερών στις οποίες θέλετε να λήγει ο κωδικός πρόσβασης του χρήστη. Κάντε κλικ στο κουμπί Εφαρμογή και μετά στο κουμπί OK .


Από προεπιλογή ο αριθμός είναι στις 42 ημέρες, αλλά μπορείτε να το κάνετε όσο θέλετε, με μέγιστο τις 999 ημέρες.

7. Τώρα, όταν οι χρήστες επιχειρούν να συνδεθούν μετά το πέρας του χρονικού ορίου που καθορίσατε στην πολιτική κωδικού πρόσβασης, θα δουν το ακόλουθο μήνυμα:
Ο κωδικός πρόσβασής σας έχει λήξει και πρέπει να αλλάξει.

8. Πατώντας το πλήκτρο OK τα Windows θα αφήσουν τον χρήστη να αλλάξει το password του.

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να ρυθμίσετε τη χρονική λήξη του password για τους λογαριασμούς χρηστών στα Windows 10.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).