Χθες η Pew Research Centrer κυκλοφόρησε μία έρευνά που αφορά τον εθισμό των χρηστών κινητών τηλεφώνων στα μηνύματα μέσω εφαρμογών κοινωνικών δικτύων.
Στην πραγματικότητα είναι η πρώτη χρονιά που το ερευνητικό κέντρο Pew Research Centrer εξετάζει τις κινητές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων σε σχέση με τα κλασσικά παλιά γραπτά μηνύματα ή αλλιώς SMS.
Βέβαια τα αποτελέσματα βασίζονται σε ιδιοκτήτες smartphone και έχουν ένα περιθώριο σφάλματος συν ή πλην 4,6 εκατοστιαίες μονάδες. Η λογική ότι το να στέλνει κάποιος ένα μήνυμα μέσω μία εφαρμογής κοινωνικού δικτύου φυσικά κερδίζει έδαφος αφού δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα (ίσως μερικά kΒ χρέωση) σε σχέση με τα sms.
Η έρευνα αφορά χρήστες και στις 50 πολιτείες των ΗΠΑ και για χρονικό διάστημα Μάρτιος έως Απρίλιος του 2015. Τα αποτελέσματα δείχνουν την τάση της αγοράς για τα έτη από 2012 έως και φέτος.
Όπως είναι ίσως αναμενόμενο όλο και περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούν εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων σε σχέση με τα sms, με την πρωτιά να την έχει το Facebook.
Ακολουθούν Pinterest, Instagram, LinkedIn και Twitter.
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας: