Ποια χώρα δεν επηρεάστηκε από το CrowdStrike και γιατί;

Το BBC αναφέρει ότι “αν και το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου αντιμετώπισε τη μπλε οθόνη του θανάτου την Παρασκευή”, υπήρχε μια χώρα που κατάφερε να ξεφύγει σχεδόν αλώβητη: η Κίνα.crowdstrike

Ο λόγος είναι πραγματικά πολύ απλός: Το CrowdStrike δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου. Πολύ λίγοι οργανισμοί έχουν αγοράσει το από την αμερικανική η οποία, στο παρελθόν, είχε διατυπώσει έντονα την απειλή της κυβερνοασφάλειας που θέτει το . Επιπλέον, η Κίνα δεν εξαρτάται τόσο από την Microsoft όσο ο υπόλοιπος κόσμος. Οι εγχώριες εταιρείες όπως η Alibaba, η Tencent και η Huawei είναι οι κυρίαρχοι πάροχοι cloud.

Έτσι, οι αναφορές για διακοπές στην Κίνα, όταν ήρθαν, ήταν κυρίως σε ξένες εταιρείες ή οργανισμούς. Σε κινεζικούς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα, ορισμένοι χρήστες παραπονέθηκαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν check-in σε ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων όπως το Sheraton, το Marriott και το Hyatt σε κινεζικές πόλεις.

Τα τελευταία χρόνια, κυβερνητικοί οργανισμοί, επιχειρήσεις αντικαθιστούν όλο και περισσότερο ξένα συστήματα πληροφορικής με εγχώρια.

“Είναι του στρατηγικού χειρισμού της Κίνας στις ξένες τεχνολογικές επιχειρήσεις”, λέει ο Josh Kennedy White, ειδικός στον τομέα της κυβερνοασφάλειας σε εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη.

“Η Microsoft δραστηριοποιείται στην Κίνα μέσω ενός τοπικού εταίρου, της , η οποία διαχειρίζεται τις υπηρεσίες της ανεξάρτητα από την παγκόσμια υποδομή της. Η εταιρεία απομονώνει τις βασικές υπηρεσίες της Κίνας — όπως τραπεζικές και αεροπορικές μεταφορές — από παγκόσμιες διακοπές.”

“Το Πεκίνο βλέπει την αποφυγή της εξάρτησης από τα ξένα συστήματα σαν ένα τρόπο στήριξης της εθνικής ασφάλειας”.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).