Privacy Sandbox και Topics τι πάει να μας φορέσει η Google;

Η σχεδόν ειρωνική ονομασία Sandbox ή η δυνατότητα Ad Privacy της Google είναι ένα καυτό θέμα συζήτησης. Αν και είναι αλήθεια ότι αλλάζει ουσιαστικά την παρακολούθηση στο Διαδίκτυο με την απαλλαγή από τα cookies τρίτων, εξακολουθεί να χρησιμοποιεί προφίλ χρηστών, και λέγεται ότι δίνει στην Google ακόμη περισσότερο έλεγχο στην αγορά των διαφημίσεων.

Εδώ να αναφέρουμε ότι είναι η πρώτη φορά που μια διαφημιστική δυνατότητα παρακολούθησης ενσωματώνεται εγγενώς σε ένα πρόγραμμα περιήγησης.

Εν ολίγοις: Το Topics είναι μια από τις προσπάθειες της Google να αντικαταστήσει τα cookies τρίτων σαν μέσο αναγνώρισης ατόμων στο , επιτυγχάνοντας μια ισορροπία μεταξύ της διατήρησης του απορρήτου των ατόμων και της διατήρησης των ικανοτήτων των εταιρειών να αγοράζουν και να πωλούν στοχευμένες διαφημίσεις.

Διαβάστε παραπάνω για το Privacy Sandbox: Google μαγείρεψε μια πλατφόρμα παρακολούθησης χρηστών στο νέο Chrome

privacy sandbox

Η Google προωθεί τις νέες διαφήμισης στον Chrome Stable αργά αλλά σταθερά. Φυσικά θα γνωρίζετε ότι αφού η εταιρεία ελέγχει τον Chromium, την βάση του ανοιχτού κώδικα που είναι χτισμένος ο Google Chrome, ενσωματώνει αυτές τις αλλαγές και σε αυτό το πρόγραμμα περιήγησης.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όσες εταιρείες χρησιμοποιούν το Chromium σαν βάση για τα προγράμματα περιήγησής τους, θα έχουν μαζί σαν δώρο και το Privacy Sandbox.

Προς το παρόν η Brave , έχει ανακοινώσει ότι θα απενεργοποιήσει αυτές τις δυνατότητες. Η Vivaldi Technologies δημοσίευσε ένα νέο άρθρο στο επίσημο blog της χθες, και αναφέρει επίσης ότι δεν θα ενεργοποιήσει το Google Topics, ένα στοιχείο του Privacy Sandbox της Google.

Η νέα προσθήκη της Google στον δημοφιλέστερο browser του διαδικτύου, δεν χρειάζεται να παρακολουθεί μεμονωμένους χρήστες, τη δραστηριότητά τους και να δημιουργεί προφίλ χρησιμοποιώντας τις συλλεγόμενες πληροφορίες.

Το Google Topics θα αναλύει όμως την κάθε δραστηριότητα και θα αναθέτει τον μεμονωμένο χρήστη σε ομάδες. Η ανάλυση γίνεται τοπικά, σύμφωνα με την Google. Ένας χρήστης που επισκέπτεται πολλές ιστοσελίδες για γάτες ή σκύλους θα συμπεριληφθεί στην ομάδα Ζώων. Οι ιστότοποι και οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες για να εμφανίσουν διαφημίσεις στον χρήστη που έχει αυτά τα ενδιαφέροντα.

Η Vivaldi Technologies αναφέρει λοιπόν ότι πρόκειται για μια “δόλια προσπάθεια της Google να φανεί προσανατολισμένη στο απόρρητο, ενώ εισάγει νέα μέσα κατασκοπείας των χρηστών της”. Η ενσωμάτωση της παρακολούθησης και του προφίλ σε ένα πρόγραμμα περιήγησης είναι “θεμελιωδώς λάθος”, σύμφωνα με την Vivaldi, και γι’ αυτό αντιτίθεται σε αυτό.

Η Google σχεδιάζει να απενεργοποιήσει την cookies τρίτων στο δεύτερο εξάμηνο του 2024, μετά από αρκετές καθυστερήσεις. Τότε λοιπόν θα δούμε ποια από τα προγράμματα περιήγησης που βασίζονται στο Chromium θα επιτρέψουν το Google Topics ή θα το απενεργοποιήσουν.

BTW: χρησιμοποιώ Firefox

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).