Samsung: Αν δεν αλλάξουμε, δεν επιβιώνουμε

Μια πολύ καλή σύντομη δημοσίευση από τον Steve Kocach στο Business Insider, ο οποίος μίλησε με πηγές που παρακολουθούσαν την αντίδραση της Samsung μετά τη διπλή ανάκληση του Galaxy Note 7.

Αν δεν αλλάξουμε, δεν επιβιώνουμε, αναφέρεται ότι είπε η Samsung.

Μέρος αυτής της αλλαγής, όπως φαίνεται, είναι να να μπορούν να είναι βέβαιοι ότι όλα τους τα προϊόντα είναι πλήρως ελεγμένα πριν την κυκλοφορία τους στο κοινό. Προχωρώντας με γρήγορα βήματα γρήγορα στον κόσμο της τεχνολογίας, αλλά όχι εις βάρος της ασφάλειας των προϊόντων. Η Samsung πήρε ένα σκληρό μάθημα και τώρα ετοιμάζεται για αλλαγές.

Όμως μιλάμε για μια ολιστική αλλαγή και ίσως επανεφεύρεση της εταιρείας. Μιας εταιρείας που μέχρι φέτος θεωρούνταν ένα λαμπρό παράδειγμα στην παγκόσμια ιστορία της επιτυχίας.samsung

Φυσικά τα σημεία που “υποφέρει” η Κορεάτικη εταιρεία είναι γνωστά στο ευρύ κοινό: Εκτός από την ασφάλεια των προϊόντων που διαθέτει στην αγορά, φαίνεται να της λείπουν και οι καινοτόμες ιδέες.

Δεν είναι όμως η μόνη. Μετά τον θάνατο του Steve Jobs οι ιδέες φαίνεται να στέρεψαν κάνοντας το copy paste μια κοινή πρακτική επιβίωσης ανάμεσα στις εταιρείες τεχνολογίας.

Το λανσάρισμα ενός απόλυτα νέου προϊόντος που θα είναι ασφαλές για τους πελάτες της εταιρείας μάλλον θα μπορέσει να κάνει την διαφορά, όποιο και αν είναι το brand name της εταιρείας.

Επειδή όμως έχουμε ακούσει πολλά, ας περιμένουμε να δούμε και τις πράξεις…

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).