Συνεργασία Samsung και MIT για μια μπαταρία που δεν τελειώνει

και ΜΙΤ: Το μεγαλύτερο πρόβλημα των φορητών ηλεκτρονικών συσκευών, είναι η διάρκεια ζωής της . Κατά ένα περίεργο τρόπο, όσο μεγάλη χωρητικότητα και αν έχουν, οι μπαταρίες τελειώνουν την πιο ακατάλληλη στιγμή. Battery Samsung

Φυσικά θα έχετε παρατηρήσει, και το ότι όσο περνάει ο καιρός ο χρόνος απο της μπαταρίας από το 100% στο 0 δεν είναι ο ίδιος, καθώς μειώνεται συνεχώς.

Ωστόσο, φαίνεται ότι η Samsung και το MIT άρχισαν μια συνεργασία για να επιλύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Το MIT μαζί με τη Samsung, φέρεται να ανακάλυψαν έναν τρόπο για τη δημιουργία ηλεκτρικών στηλών που θα μπορούσαν ενδεχομένως να διαρκέσουν για πάντα.

Αυτό γίνεται μπαταρίες στερεής μορφής. Η τεχνολογία βασίζεται στην αντικατάσταση των υγρών που χρησιμοποιούνται σήμερα με ένα στερεό υλικό. Η μπαταρία υγρού-ηλεκτρολύτη φαίνεται να αποδομείται μετά από έναν αριθμό φορτίσεων, αλλά αυτό το νέο τεχνολογικό επίτευγμα θα μπορούσε να επιτρέψει εκατοντάδες χιλιάδες κύκλους ς-αποφόρτισης. Προφανώς η νέα τεχνολογία θα επιτρέπει στις μπαταρίες να διαρκούν για πάντα, όσο απίστευτο και αν ακούγεται.

Οι νέες μπαταρίες αναμένεται να είναι επίσης να είναι πιο ανθεκτικές στη και σε διάφορους άλλους εξωτερικούς παράγοντες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να ανησυχούμε μήπως κάποια στιγμή θα μας εκραγούν στο πρόσωπό μας.

Δυστυχώς, προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πότε θα έχουμε τις συγκεκριμένες μπαταρίες διαθέσιμες στις συσκευές μας, ας ελπίσουμε ότι θα είναι στο άμεσο μέλλον.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).