Μετά την εκκένωση μιας πτήσης της Southwest Airlines αυτή την εβδομάδα, η Samsung συνεργάζεται στενά με την CPSC για να διερευνήσει την υπόθεση.
Η Samsung φαίνεται να προσπαθεί και πάλι να λύσει ένα πρόβλημα που δεν λέει να λυθεί. Μετά την αρχική έκδοση του Galaxy Note 7 και την αποτυχία της εταιρείας με τις μπαταρίες της συσκευής να παίρνουν φωτιά, κυκλοφόρησε μια δεύτερη “ασφαλή” έκδοση του smartphone.
Μετά όμως από νέα περιστατικά έκρηξης ή ανάφλεξης της μπαταρίας η κορεάτικη εταιρεία συνεργάζεται με την Επιτροπή Ασφάλειας Προϊόντων των ΗΠΑ (Consumer Product Safety Commission) για να προσδιορίσει την αιτία.
Μια επίσημη δήλωση δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Samsung των ΗΠΑ, και αναφέρει:
Η Samsung κατανοεί την ανησυχία των παρόχων και των καταναλωτών και το πως αισθάνονται μετά από τις πρόσφατες εκθέσεις που εγείρουν ερωτήματα για τις συσκευές Note 7 που πρόσφατα κυκλοφόρησε η αντικατάσταση μας. Συνεχίζουμε να ερευνούμε την αναφερόμενη υπόθεση για να καθορίσουμε τα αιτία και θα μοιραστούμε τα ευρήματα, το συντομότερο δυνατό. Παραμένουμε σε στενή επαφή με το CPSC σε όλη αυτή τη διαδικασία.
Αν συμπεραίνουμε υπάρχει κάποιο θέμα ασφάλειας, θα συνεργαστούμε με την CPSC και θα λάβουμε άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι παίρνουμε στα σοβαρά κάθε έκθεση και εκτιμούμε την υπομονή τους, καθώς εργαζόμαστε επιμελώς μέσω αυτής της διαδικασίας.
Εδώ να αναφέρουμε ότι χώρες σαν την Ταυλάνδη όπου παρουσιάστηκαν κρούσματα ανάφλεξης της μπαταρίας στη νέα “ασφαλή” συσκευή, απαγόρεψαν την διάθεση της από τα τοπικά καταστήματα, παρά τις δηλώσεις της Samsung, που ουσιαστικά φέρεται να αναζητεί ακόμα τα αίτια, όταν κινδυνεύει κόσμος.
Στις ΗΠΑ δε για αυτούς που έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στην Samsung οι εταιρείες Sprint, AT&T, και T-Mobile δήλωσαν ότι οι πελάτες τους μπορούν να επιστρέψουν την αντικατάσταση του Note 7 και να τα ανταλλάξουν με συσκευή άλλης εταιρείας.