Οι εταιρείες πίσω από τη βιομηχανία streaming, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών smart TV και streaming stick, έχουν αναπτύξει ένα “σύστημα επιτήρησης” που “υπονομεύει εδώ και καιρό το απόρρητο και την προστασία των καταναλωτών”, σύμφωνα με έκθεση του Κέντρου Ψηφιακής Δημοκρατίας (CDD από το Center for Digital Democracy). που δημοσιεύθηκε σήμερα και εστάλη στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC ή Federal Trade Commission).
Οι άνευ προηγουμένου τεχνικές παρακολούθησης που στοχεύουν στο σερβίρισμα εξειδικευμένων διαφημίσεων είχαν σαν αποτέλεσμα οι συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV) να είναι ένας “εφιάλτης απορρήτου”, σύμφωνα με τον Jeffrey Chester, συν-συγγραφέα της έκθεσης και εκτελεστικό διευθυντή της CDD, με αποτέλεσμα τις εκκλήσεις για ισχυρότερη ρύθμιση.
Η αναφορά των 48 σελίδων, How TV Watches Us: Commercial Surveillance in the Streaming Era [PDF από την Ars Technica], παρέχει μια λεπτομερή επισκόπηση των διαφόρων τρόπων με τους οποίους οι streaming υπηρεσίες και το streaming hardware στοχεύουν τους θεατές με νέους τρόπους που η CDD υποστηρίζει ότι ενέχουν σοβαρούς κινδύνους για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.
Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός συνέταξε την έκθεση προσπαθώντας να ενθαρρύνει την παρέμβαση της κυβέρνησης με ρυθμίσεις.
Σήμερα, η CDD έστειλε επιστολές στην FTC [PDF], στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FCC), στον γενικό εισαγγελέα της Καλιφόρνια [PDF] και στην Υπηρεσία Προστασίας Απορρήτου της Καλιφόρνιας (CPPA) [PDF], σχετικά με τις ανησυχίες της.
“Το CTV όχι μόνο λειτουργεί με τρόπους που είναι άδικοι για τους καταναλωτές, αλλά θέτει σε κίνδυνο αυτούς και τις οικογένειές τους καθώς συλλέγει και χρησιμοποιεί ευαίσθητα δεδομένα σχετικά με την υγεία, τα παιδιά, τη φυλή και τα πολιτικά συμφέροντα”, δήλωσε ο Chester σε μια δήλωση.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ