Smart TVs τεχνολογία ACR για παρακολούθηση

Οι πλατφόρμες έξυπνων τηλεοράσεων παρακολουθούν όλο και περισσότερο ό,τι εμφανίζεται στις οθόνες των χρηστών μέσω της τεχνολογίας Automatic Content Recognition (ACR), δημιουργώντας λεπτομερή προφίλ θεατών για στοχευμένη διαφήμιση.

spy cia

Η οθόνη σας που κάποτε την θεωρούσατε ιδιωτική έχει γίνει ένα μεγάλο διαφημιστικό πάνελ που μπορεί όμως και να σας κατασκοπεύει.

Η Roku, η οποία μετατράπηκε από μια εταιρεία hardware σε μια ισχυρή διαφημιστική εταιρεία, ανέφερε ετήσια έσοδα από διαφημίσεις 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2024 – ένα ποσό που αντιπροσωπεύει το 85% του συνολικού της εισοδήματος.

Για όσους δεν γνωρίζουν, η εταιρεία έχει εξαγοράσει επιθετικά άλλες εταιρείες που σχετίζονται με το ACR.

Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Antenna, το 43% όλων των συνδρομών streaming στις Ηνωμένες Πολιτείες υποστηριζόταν από διαφημίσεις μέχρι τα τέλη του 2024, γεγονός που δείχνει τη στροφή του κλάδου προς μοντέλα που χρησιμοποιούν τη διαφήμιση.

Να αναφέρουμε ότι οι περισσότεροι χρήστες συναινούν εν αγνοία τους σε αυτήν την παρακολούθηση κατά τη ρύθμιση των συσκευών τους. Αν και μπορούν να απενεργοποιήσουν τεχνικά το ACR στις ρυθμίσεις της τηλεόρασής τους, κάτι τέτοιο συχνά περιορίζει τη λειτουργικότητα της συσκευής.

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).