ΗΠΑ: έλεγχος προφίλ στα social media πριν από κάθε πρόσληψη

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ πιστεύει ότι είναι πολύ καλή ιδέα να εξετάζει προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα (social media) όπως το Facebook, Twitter, Google, GitHub, και Pinterest πριν να προσφέρει κάποια θέση εργασίας.

Η νέα οδηγία ήρθε από τον κ. James Clapper, διευθυντή της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (NSA) των ΗΠΑ, που αναγνωρίζει ότι τα αρχεία από τα social media μπορεί να είναι εξίσου σημαντικά με τις συνεντεύξεις που πραγματοποιούνται για την εξεύρεση εργασίας.social media

Ο ιδιωτικός τομέας βέβαια στην Αμερική, το κάνει ήδη αρκετό καιρό. Μέχρι το 2012, πάνω από το ήμισυ των εργοδοτών έλεγχαν τα δημόσια αρχεία στα κοινωνικά δίκτυά δυνητικών εργαζομένων.

Αυτό μια φωτογραφία σας στο Facebook μπορεί να καταλάβουν πολλά, ειδικά αν κρατάτε ένα bong στο ένα χέρι και μια μπύρα στο άλλο…

Οι ερευνητές της κυβέρνησης (θεωρητικά) θα κρατούν τα προσχήματα. Δεν θα επιτρέπεται να ζητούν κωδικούς πρόσβασης, ούτε να σας ζητήσουν να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Επιπλέον, δεν μπορούν να κοιτάξουν τα προσωπικά σας μηνύματα. Ούτε βέβαια να δημιουργήσουν λογαριασμούς “honeypot” για να προσπαθήσουν να σας ξεγελάσουν και να τους κάνετε φίλους.

Αν όλα τα παραπάνω είναι αλήθεια, η παρέμβαση είναι λιγότερο επεμβατική, από αυτήν του ιδιωτικού τομέα, που ορισμένες φορές έχουν ζητήσει κωδικούς πρόσβασης στο Facebook για να συνεχίσουν με την πρόσληψη. Παρόλα αυτά είναι παρέμβαση σε ιδιωτικά δεδομένα…

Η παραπάνω ιστορία που δημοσιεύτηκε από το ZDNet, μας υπενθυμίζει το πόσο προσεχτικοί θα πρέπει να είμαστε σε καθετί που ανεβάζουμε στο διαδίκτυο. Αν σκέφτεστε να κάνετε καριέρα σε υπηρεσία που απαιτεί έλεγχους ασφαλείας, καλό θα ήταν να καθαρίσετε την δημόσια ηλεκτρονική σας ταυτότητα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).