Ο στρατός των ΗΠΑ χρησιμοποιεί το Call of Duty σαν εργαλείο στρατολόγησης

Ο στρατός των ΗΠΑ διέθεσε εκατομμύρια δολάρια για να χορηγήσει ένα ευρύ φάσμα τουρνουά με παίχτες υψηλού προφίλ του Call of Duty (streamers) και εκδηλώσεις του Twitch τον τελευταίο χρόνο για να πλησιάσει κοινό από την Gen-Z.

Ειδικότερα ο στόχος ήταν να προσεγγίσει γυναίκες, μαύρους και ισπανόφωνους, σύμφωνα με εσωτερικά έγγραφα του Στρατού που δημοσίευσε το Motherboard.

call of duty

Τα έγγραφα παρέχουν πολύ μεγαλύτερη εικόνα για τους στόχους και τις προθέσεις του Στρατού πίσω από τις προγραμματισμένες συνεργασίες του με το Call of Duty και άλλα τεράστια franchise ψυχαγωγίας.

“Audience: Gen-Z Prospects (A18-24),” αναφέρεται σε ένα τμήμα των εγγράφων. “Εστιάστε στην προσέγγιση γυναικών μαύρων και ισπανόφωνων.”

Το Motherboard κατάφερε να αποκτήσει τα έγγραφα μέσω του νόμου περί ελευθερίας της πληροφορίας (FOIA από το Freedom of Information Act).

Ένας πίνακας που συμπεριλαμβάνεται στα έγγραφα παραθέτει τα κεφάλαια που σχεδίαζε να ξοδέψει ο Στρατός σε διάφορες πλατφόρμες, εκδηλώσεις και streamers.

Στην κορυφή, βρίσκεται το Twitch και το HBCU [Historically Black Colleges and Universities] Showdown.

Οι προηγούμενες σεζόν αυτού του πρωταθλήματος esports είχαν παίκτες να αγωνίζονται σε αγώνες Madden και NBA.

Ο Στρατός σχεδίαζε να δαπανήσει 1 εκατομμύριο δολάρια για τη χορηγία της εκδήλωσης. Τα έγγραφα δείχνουν ότι ο στρατός των ΗΠΑ θεωρεί το gaming και ειδικότερα το Call of Duty, σαν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στρατολόγησης.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).