Streisand Effect σε βίντεο που έκοψαν από το YouTube

Το Streisand Effect ή Φαινόμενο Στρέιζαντ αναφέρεται όταν κάποιος προσπαθεί να αποκρύψει πληροφορίες, και τελικά έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Πως ξεκίνησε ο όρος “Streisand Effect”;

To 2003, η Barbara Streisand είχε κινηθεί δικαστικά εναντίον του φωτογράφου Kenneth Antelman και της ιστος Pictopia.com ελπίζοντας να εμποδίσει την κυκλοφορία μιας εναέριας φωτογραφίας του σπιτιού της. Αυτό που κατάφερε ήταν να πάρει το φωτιά και να δουν όλοι την επίμαχη φωτογραφία.

Το ίδιο συνέβη και με ένα βίντεο του Κοσμά Μαρινάκη Καθηγητή Οικονομικής Επιστήμης ( Lecturer of Economics στο Singapore University) και δημιουργό του Greekonomics.

Το βίντεο που αναφέρεται σε τριγωνικές συναλλαγές και την σχέση εξουσίας, τραπεζών και ΜΜΕ, κατέβηκε από το Greekonomics στο YouTube, όχι γιατί το κατέβασε η .
Ο Μαρινάκης ισχυρίζεται ότι δέχτηκε απειλές και ότι το κατέβασε μόνος του.

Όλα άρχισαν μετά από το παρακάτω βίντεο

Το αυθεντικό βίντεο, αυτό που κατέβασε ο Μαρινάκης άρχισε να γίνεται viral, αφού γνωρίζουμε πως ότι ανεβαίνει στο διαδίκτυο παραμένει εκεί. Το συγκεκριμένο βίντεο υπήρχε (και υπάρχει) αποθηκευμένο στο Internet Archive. Από την διαγραφή του και μετά όμως όλος ο κόσμος ασχολείται με αυτό, το ανεβάζει και το προωθεί σαν να μην υπάρχει αύριο.

Το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που επεδίωξαν ορισμένοι. Αν δεν ζητούσαν την διαγραφή του βίντεο θα το έβλεπαν λιγότεροι.

Όσο για το βίντεο, εκφέρει μια άποψη χωρίς αποδεικτικά στοιχεία, τσάμπα ο ντόρος. Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου προσωπικά είναι η διαφήμιση που περιέχει.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).