Tεχνητή νοημοσύνη που μπορεί να μυριστεί

“Η (AI) είναι ήδη σε θέση να μιμείται την όραση και την ακοή”, αναφέρει το CNBC. Τώρα μια startup με το όνομα Osmo θέλει να χρησιμοποιήσει την για να ψηφιοποιήσει άλλη μια αίσθηση: την οσμή ψηφιοποιώντας τις μυρωδιές.smell

Συν είναι ένας πρώην ερευνητής της Google. Η εταιρεία έχει κατασκευάσει ήδη ´μια τεχνητή που μπορεί να προβλέπει πως μυρίζουν τα πράγματα, και πιστεύει ότι αυτό μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμο.

“Γνωρίζουμε ότι η όσφρηση περιέχει πληροφορίες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να ανιχνεύσουμε ασθένειες. Αλλά οι υπολογιστές δεν μπορούν να “μιλήσουν” αυτή τη γλώσσα και δεν μπορούν να ερμηνεύσουν ακόμη αυτά τα δεδομένα… Τελικά θα είμαστε σε θέση να ανιχνεύουμε τις ασθένειες με την οσμή και συνεχίζουμε για την οικοδόμηση αυτής της τεχνολογίας. Δεν πρόκειται να συμβεί φέτος ή σύντομα, αλλά είμαστε σε καλό δρόμο”.

Το CoinTelegraph περιγράφει πώς η εταιρεία εφηύρε ένα σύνολο δεδομένων εκπαίδευσης από την αρχή — ένα είδος “χάρτου μυρωδιών” με παραδείγματα συσχετίσεων μοριακών δεσμών για να διδάξει την τεχνητή νοημοσύνη να αναγνωρίζει συγκεκριμένα μοτίβα.

Η ομάδα ελπίζει επίσης να αναπτύξει μια μέθοδο για την αναδημιουργία μυρωδιών χρησιμοποιώντας την μοριακή τους σύνθεση. Αυτό, για παράδειγμα, θα επέτρεπε σε έναν υπολογιστή σε ένα μέρος του κόσμου να “μυρίσει” κάτι και στη συνέχεια να στείλει αυτές τις πληροφορίες σε έναν άλλο υπολογιστή για επανασύνθεση της μυρωδιάς, ουσιαστικά μιλάμε για τηλε μιας οσμής μέσω του Διαδικτύου.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).