Τέσσερα domains που δεν πωλιούνται όσα και να δίνετε

Υπάρχουν τέσσερα domains που οι ιδιοκτήτες τους δεν τα πουλάνε παρόλο που έχουν κατά καιρούς στα χέρια τους αξιόλογες προφορές.

domain keyb

Στον κόσμος μας τα πάντα έχουν μία τιμή. Τα πάντα; Φαίνεται πως όχι, καθώς υπάρχουν κάποια domains που οι ιδιοκτήτες τους αφού πέρασαν από δικαστικούς αγώνες για να τα κρατήσουν αποφάσισαν να μην τα πωλήσουν όσο καλή προσφορά και να έλαβαν.

Πάμε να δούμε τέσσερα τέτοια domain καθώς και την ιστορία του καθενός, καθώς συνήθως κρύβουν αξιοπρόσεκτες λεπτομέρειες και ενδιαφέρουσες ακραίες συμπεριφορές.

Tesla.de

teslade

Λίγες εταιρείες έχουν δημιουργήσει τέτοιο σάλο τα τελευταία χρόνια, όπως η αμερικανική κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla.

Ο ιδρυτής της εταιρείας, Έλον Μασκ, προσπαθεί πάντα να τραβήξει την προσοχή του κοινού στα προϊόντα της εταιρείας του. Μάλιστα, δεν διστάζει να ξοδέψει υπέρογκα ποσά για να αποκτήσει αυτό που θέλει, όπως για παράδειγμα η αγορά του Twitter με κόστος 44 δις δολάρια.

Παρ’ όλες τις προσπάθειές του, ωστόσο, δεν μπόρεσε να αποκτήσει το domain tesla.de για τη γερμανική διαδικτυακή αντιπροσώπευση της εταιρείας του. Το domain αυτό ανήκει σε έναν επιχειρηματία πληροφορικής από το Ντίσελντορφ.

Και χαίρεται ιδιαίτερα κάθε φορά που ανεβαίνει η επισκεψιμότητά του, λόγω που ο Έλον Μασκ είναι πολύ ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κάθε φορά που δημοσιεύει τα τελευταία νέα στο Twitter, το ενδιαφέρον για την Tesla αυξάνεται και κατά συνέπεια αυξάνεται η επισκεψιμότητα στο tesla.de.

Έχει γίνει πολύ προφανές ότι οι επισκέπτες σε αυτήν τη διεύθυνση δεν βλέπουν έναν επίσημο ιστότοπο της Tesla. Ο ιστότοπος δεν προσφέρει πληροφορίες για την αυτοκινητοβιομηχανία. Αντίθετα, ανακατευθύνει τον επισκέπτη στον ιστότοπο της εταιρείας πληροφορικής του κατόχου του domain Ralf Schmaus.

Αλλά πως τα κατάφερε ο Ralf Schmaus;

Ο Elon Musk ίδρυσε την Tesla, Inc. το 2003, αλλά ο Γερμανός Ralf Schmaus εξασφάλισε το domain tesla.de για την εταιρεία του Tesla CRM Software GmbH τη δεκαετία του 1990.

Εκείνη την εποχή, η αμερικάνικη Tesla δεν υπήρχε. Τότε όλοι θεωρούσαν την λέξη Τέσλα ως τον έξυπνο Σέρβο εφευρέτη Νίκολα Τέσλα . Αργότερα, ο Έλον Μασκ χρησιμοποίησε το όνομά του ως μοντέλο για την εταιρεία του.

Στην πραγματικότητα, η Tesla Inc. δεν έχει επικοινωνήσει με τον Ralf Schmaus μέχρι σήμερα και δεν υπήρξε ποτέ προσφορά για αγορά του tesla.de.

Επομένως, μόνο με εκτίμηση μπορούμε να υποθέσουμε την αξία του domain. Αλλά και ο επιχειρηματίας πληροφορικής Schmaus δεν θέλει να το πουλήσει ούτως ή άλλως. Αντίθετα, συνεχίζει να είναι ευχαριστημένος με τη δωρεά κίνηση. Κατά καιρούς, έχει έως και 50.000 επισκέπτες ημερησίως.

Nissan.com

nissancom

Η υπόθεση Tesla είναι ασυνήθιστη επειδή η κατοχύρωση τομέα πραγματοποιήθηκε πριν από την ίδρυση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά η περίπτωση του nissan.com είναι αρκετά διαφορετική.

Οι νομικές διαμάχες για τον domain nissan.com διαρκούν από το 1999 !. Στη δεκαετία του 1990, ο Ισραηλινός πολίτης Uzi Nissan κατοχύρωσε το domain για τον εαυτό του. Η ιαπωνική εταιρεία αυτοκινήτων απλά δεν ήταν αρκετά γρήγορη, αν και η Nissan Motor Company υπάρχει από το 1933.

Ο Uzi Nissan εξασφάλισε το domain με το οικογενειακό του όνομα το 1995, για επιχειρηματικούς σκοπούς. Η Nissan το παρατήρησε πολύ αργά και το αποδείχτηκε μάλλον χωρίς χιούμορ από την αρχή.

Η εταιρεία μπήκε στη σύγκρουση για το domain με αξίωση αποζημίωσης ύψους 10.000.000 δολαρίων ΗΠΑ. Άλλωστε, το domain δεν ήταν εμπορικά εκμεταλλεύσιμο εδώ και χρόνια. Αιτιολογία: ο Uzi Nissan δεν είχε δικαίωμα να κατοχυρώσει τον τομέα, καθώς αυτό είναι η φυσική παγκόσμια ονομασία της εταιρείας και η φυσική επέκτασή της στο διαδίκτυο. Αυτή γενικά είναι η δικαστική άποψη των εταιρειών για τα domains.

Η νομική διαμάχη για αυτόν το domain κράτησε χρόνια. O Uzi Nissan ζήτησε επανειλημμένα δημοσιότητα καθώς και υποστήριξη στον αγώνα του ενάντια στην πανίσχυρη ιαπωνική εταιρεία.

Παράλληλα, δημοσίευσε όλη την ιστορία στο domain του για να τη δουν όλοι απευθείας στο nissan.com. Όμως τον Ιούλιο του 2020 ο Uni πέθανε από Covid και από τότε η σελίδα αδρανοποιήθηκε. Και από τον Μάιο του 2022 η σελίδα εξαφανίστηκε τελείως.

Είναι πολύ απίθανο το Nissan.com να διατεθεί προς πώληση, και είμαστε περίεργοι εάν ο τομέας Nissan.com θα περάσει αθόρυβα στα χέρια της Nissan Motors στο μέλλον.

Milk.com

milkcom

Εδώ τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Ο ιδιοκτήτης του domain milk.com δέχεται να το πουλήσει, αλλά ζητάει μόνο δέκα εκατομμύρια δολάρια. Τα διαθέτετε;

Ο Dan Bornstein είναι ο ιδιοκτήτης και ήταν αρκετά οξυδερκής για να εξασφαλίσει αυτό το όνομα τομέα το 1994. Σύμφωνα με δηλώσεις του, κατοχύρωσε αρχικά τον τομέα μόνο για να λάβει μια σχετική προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ίσως μια μέρα εμφανιστεί μια εταιρεία τροφίμων που θα κάνει τον Dan Bornstein πλούσιο.

Germany.com

germanycom

Όπως αναφέρει και η ιστοσελίδα, “Μην το σκέφτεστε καν” !!.

Τα γεωγραφικά domains όπως το germany.com έχουν ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση. Έτσι, ο καθένας μπορεί να φανταστεί πόσα αιτήματα πρέπει να έχει ήδη λάβει ο κάτοχος του domain του germany.com, Winfried Haug.

Αλλά έχει μια πολύ ξεκάθαρη άποψη για αυτό, την οποία μοιράζεται κατηγορηματικά και στην ιστοσελίδα:

“Μην με ενοχλείτε!!! Είμαι απασχολημένος και ούτε εγώ ούτε το germany.com πωλούνται!”

Φαίνεται να είναι ο ιδιοκτήτης του domain τουλάχιστον από το 1996, οπότε η ξεκάθαρη ειδοποίηση δεν είναι ιδιοτροπία της καθημερινότητας, αλλά η σταθερή του αρχή εδώ και 25 χρόνια.

Ακόμα κι αν προφανώς δεν πουλάει το domain, προσφέρει τουλάχιστον σε «καλούς φίλους» να δημιουργήσουν μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο @germany.com.

Είναι επίσης στην ευχάριστη θέση να μοιραστεί συμβουλές για τις γάτες της Βεγγάλης. Γι’ αυτό όταν επισκέπτεστε τη σελίδα δεν σας υποδέχεται ο γερμανικός ομοσπονδιακός αετός, αλλά μια γάτα Βεγγάλης.

Επιπλέον, υπάρχουν διάφορα banner στη σελίδα, τα οποία εμφανίζονται μέσω ενός προγράμματος συνεργατών. Οι δυνατότητες του domain είναι τεράστιες, αλλά η έκφραση του προσώπου της γάτας λέει: Μην το σκέφτεσαι καν!

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).