Παρά το ρεκόρ που πραγματοποίησε κατά την έναρξη της υπηρεσίας τις πρώτες εβδομάδες, η δέσμευση των εγγεγραμμένων χρηστών της εφαρμογής Threads από την Meta συνεχίζει να πέφτει κατακόρυφα.
Σύμφωνα με το Similarweb, η είσοδος στην εφαρμογή από τους εγγεγραμμένους χρήστες μειώθηκε κατά 79% από το υψηλό των 2,3 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών στις αρχές Ιουλίου στους 576.000 στις 7 Αυγούστου.
Η Guardian αναφέρει:
Εκτός από τους χρήστες που πηδούν καθημερινά από το πλοίο, οι μεγάλες αμερικανικές εταιρείες όπως η αλυσίδα fast food Wendy’s, το κατάστημα ρούχων Anthropologie και η Rare Beauty, μια σειρά προϊόντων μακιγιάζ, μείωσαν όλες τον αριθμό των αναρτήσεων που δημοσίευαν στην υπηρεσία Threads, αναφέρει το Adweek.
Την πιο πολυσύχναστη ημέρα του, ο αριθμός των χρηστών του Threads ήταν λιγότερος από τον μισό του Twitter, σύμφωνα με στοιχεία της Similarweb.
Το Twitter έχει κατά μέσο όρο περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά.