Περίπου 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα ανακοίνωσε πως έχει το Instagram, εμφανίζοντας αύξηση 50% μέσα σε εννέα μόλις μήνες και ενώ τον Φεβρουάριο του 2013 είχε μόνο 100 εκατομμύρια χρήστες.
Πλέον, ο αριθμός των ενεργών χρηστών του Ιnstagram ξεπέρασε αυτούς του Twitter, που κάθε μήνα ανέρχονται σε περίπου 284 εκατομμύρια.
Το Ιnstagram, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του να ανταλλάσσουν φωτογραφίες και βίντεο, εξαγοράστηκε το 2012 από το Facebook, που έχει 1,35 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα.
Σύμφωνα με τους «New York Times» και το «BBC», πάνω από το 70% των χρηστών του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται εκτός ΗΠΑ, ενώ η εντυπωσιακά γρήγορη ανάπτυξή του, μετά τη δημιουργία του το 2010, οφείλεται κυρίως στο ότι η ανταλλαγή βίντεο αποτελεί πλέον την πιο «καυτή» ενασχόληση των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα.
Ήδη, το Twitter αναβαθμίζει τη δική του υπηρεσία σύντομης διάρκειας βίντεο, με την ονομασία Vine.
Ο Κένιβ Σίστρομ, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής του Ιnstagram, δήλωσε ότι το δίκτυο θα αρχίσει πλέον να επαληθεύει τους λογαριασμούς των διασήμων ηθοποιών και αθλητών, ώστε οι χρήστες της υπηρεσίας να είναι βέβαιοι ότι το περιεχόμενο που βλέπουν σε έναν λογαριασμό, είναι αυθεντικό.
Ένα πρόβλημα που μαστίζει το Ιnstagram, όπως επίσης το Facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα, είναι οι παραπλανητικοί λογαριασμοί χρηστών, για παράδειγμα όσοι υποτίθεται ότι ανήκουν σε γνωστές πολυεθνικές επιχειρήσεις, ενώ στην πραγματικότητα είναι «μαϊμούδες», που δημιουργούνται από χάκερ και άλλα κακόβουλα άτομα.
Πρόσφατα το Instagram επέτρεψε την προβολή διαφημίσεων για να αυξήσει τα έσοδά του, κάτι που δεν άρεσε σε όλους τους χρήστες του.
«Όταν έχεις πια 300 εκατομμύρια χρήστες, δεν είναι φθηνή υπόθεση να ″τρέχεις″ όλη αυτή την υπηρεσία, καθώς πρέπει να προσλάβεις και άλλους ανθρώπους», δικαιολογήθηκε ο Κένιβ Σίστρομ.
Πηγή: ΑΜΠΕ naftemporiki.gr