Οι διαχειριστές της εταιρείας Tophost.gr επικοινώνησαν άμεσα μαζί μας, μετά την δημοσίευση της ευπάθειας που ανακάλυψε ένας ερευνητής φίλος του iGuRu.gr. Αποστείλαμε τα σχετικά έγγραφα και η εταιρεία προχωρεί άμεσα στην επιδιόρθωση της ευπάθειας.
Παραθέτουμε το e-mail
Η εταιρεία απέδειξε ότι η ασφάλεια των πελατών τους είναι υψηλή τους προτεραιότητα, προβαίνοντας με υψηλή συναίσθηση ευθύνης, στην επιδιόρθωση της ευπάθειας που αποκαλύψαμε μόλις σήμερα το πρωί.
Όσον αφορά την αποκάλυψη της ευπάθειας, θεωρούμε χρέος μας κάθε αποκάλυψη που συμβάλει στην ασφάλεια των άμεσα εμπλεκόμενων, και σε αυτή την περίπτωση, εκτός από την ίδια την εταιρεία, εμπλεκόμενοι είναι και όλοι οι πελάτες της.
To iGuRu.gr από την έναρξη του, υποσχέθηκε στο κοινό του, εναλλακτικά νέα χωρίς κορδέλες και αρώματα.
Την ίδια πάγια τακτική ακολουθούμε μέχρι και σήμερα, κυνηγώντας την ουσία και όχι τα ψιλά γράμματα. Η αποκάλυψη κάθε ευπάθειας κάνει το διαδίκτυο ισχυρότερο και ασφαλέστερο και αυτή είναι η ουσία για μας. Όπως φαίνεται αυτή είναι η ουσία και για την εταιρεία Tophost.gr.
Η ασφάλεια των πελατών της.