Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota ζήτησε ξανά συγγνώμη για την διαρροή αρχείων πελατών στο διαδίκτυο λόγω λάθους ρυθμίσεων στο cloud. Η εταιρεία έδωσε την ίδια εξήγηση που έδωσε όταν συνέβη το ίδιο πριν από μερικές εβδομάδες.
Αυτό το τελευταίο περιστατικό – όπως και το προτελευταίο, στο οποίο αποκαλύφθηκαν δύο εκατομμύρια αρχεία πελατών – “προκλήθηκε από την ανεπαρκή επιβολή των κανόνων διαχείρισης δεδομένων”, αναφέρει η Toyota σε μια δήλωση. Η εταιρεία ανέφερε ότι δεν γνωρίζει αν τα δεδομένα έχουν χρησιμοποιηθεί για κακόβουλους σκοπούς και ότι ανακάλυψε το λάθος στο cloud ενώ διεξήγαγε μια ευρύτερη έρευνα των συστημάτων της Toyota Connected Corporation (TC).
Τα συστήματα της TC ήταν επίσης ο στόχος των δύο προηγούμενων επιθέσεων στο cloud της Toyota: η μία εντοπίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 και μία άλλη στα μέσα Μαΐου 2023.
Όπως συνέβη και με τις δύο προηγούμενες εκθέσεις, αυτή η τελευταία εσφαλμένη ρύθμιση ανακαλύφθηκε χρόνια μετά το γεγονός. Η Toyota παραδέχτηκε σε αυτήν την περίπτωση ότι τα αρχεία για περίπου 260.000 περιστατικά εγχώριων ιαπωνικών υπηρεσιών ήταν εκτεθειμένα στο web από το 2015.
Τα δεδομένα που εκτέθηκαν πρόσφατα ήταν αβλαβή αν πιστέψουμε την Toyota που ανέφερε ότι περιείχαν μόνο αναγνωριστικά οχημάτων και ορισμένα αρχεία ενημέρωσης για τα δεδομένων των maps.