Twitter θα χρεώνει τα SMS του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων

Πριν από τέσσερις ώρες, η Zoe Schiffer του Platformer έγραψε στο Twitter: Το Twitter θα αρχίσει να χρεώνει για τα SMS του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων.

2fa

Και ναι είναι επίσημο: Θα πρέπει να πληρώνετε για το προνόμιο της χρήσης του ελέγχου ταυτότητας του Twitter. Στην πραγματικότητα, εάν δεν αρχίσετε να πληρώνετε για το Twitter Blue (8 $ το μήνα στο Android, 11 $ το μήνα στο iOS) ή δεν αλλάξετε τον λογαριασμό σας για να χρησιμοποιήσετε μια πολύ πιο αξιόπιστη εφαρμογή ελέγχου ταυτότητας ή ένα κλειδί ασφαλείας, το Twitter απλώς θα απενεργοποιήσει το 2FA μετά τις 20 Μαρτίου.

Το να απαλλαγείτε από τα SMS δεν είναι κακό, καθώς αυτές τις μέρες τα SIM swap hacks δίνουν και παίρνουν. ΟJack Dorsey του Twitter ήταν ο στόχος της συγκεκριμένης τεχνικής πριν από τέσσερα χρόνια. Δεν θέλετε να έχει κάποιος πρόσβαση στους λογαριασμούς σας αποδεικνύοντας ότι είστε εσείς απλώς και μόνο επειδή έχει κλέψει τον αριθμό του τηλεφώνου σας.

Αυτός βέβαια είναι ο τρόπος με τον οποίο το Twitter προσπαθεί να δικαιολογήσει αυτήν την αλλαγή, αλλά σίγουρα υπάρχει και ένας απλούστερος λόγος: η αποστολή μηνυμάτων SMS κοστίζει χρήματα και το Twitter συνεχίζει να κάνει περικοπές. Η εταιρεία είχε καταργήσει σταδιακά τα SMS πριν ακόμη αναλάβει ο Elon Musk.

Εν τω μεταξύ όπως αναφέρει η Rachel Tobac, τα δεδομένα διαφάνειας του Twitter δείχνουν ότι από τον Δεκέμβριο του 2021, μόνο το 2,6 τοις εκατό των χρηστών του Twitter χρησιμοποιούν 2FA και το 74 τοις εκατό αυτών των χρηστών χρησιμοποιούσαν τα SMS σαν μέθοδο αποστολής κωδικών του 2FA.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).