Το Twitter σκοπεύει να ξεκινήσει μια μαζική διαγραφή όλων των ανενεργών χρηστών που ζουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η μεγάλη σφαγή είχε προγραμματιστεί για τις 11 Δεκεμβρίου 2019, αλλά αναβλήθηκε προς το παρόν, μέχρι να βρεθεί λύση για όσους έχουν αποδημήσει εις Κύριον.
Όμως επειδή ανά πάσα στιγμή μπορεί η πλατφόρμα να δώσει λύση για τους ανενεργούς λογαριασμούς όσων δεν είναι εν ζωή, μην αμελήσετε να συνδεθείτε στο Twitter, ώστε να καταγραφεί η παρουσία σας και να μετρήσει ο λογαριασμός σας σαν ενεργός. Εκτός και αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την πλατφόρμα, οπότε περιμένετε απλά να διαγραφεί από μόνος του οριστικά ο λογαριασμός σας.
Αυτή η μαζική διαγραφή θα συμβεί βάση της Πολιτικής Αδρανούς Λογαριασμού του Twitter. Αυτό δηλώνει ότι για να “κρατήσετε το λογαριασμό σας ενεργό, βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδεθεί και το Tweet τουλάχιστον κάθε 6 μήνες”. Αλλιώς, “Οι λογαριασμοί μπορεί να καταργηθούν οριστικά λόγω παρατεταμένης αδράνειας”.
Το Twitter στέλνει email στους κατόχους λογαριασμών που απειλούνται. Τα μηνύματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθιστούν σαφές ότι το Twitter ζητά να “συμφωνήσετε με τους ισχύοντες Όρους, την Πολιτική Απορρήτου και την Χρήση Cookie”.
More on Twitter's action on inactive accounts: The company is clawing back accounts that have been inactive for more than *six months*, which is likely a very large number. Inactive = user hasn't *logged in*. Seeking clarification on what happens to useful/fun bot accounts.
— Dave Lee (@DaveLeeBBG) November 26, 2019
Και ενώ η ανακοίνωση για την διαγραφή των λογαριασμών στις 11 Δεκέμβρη, ήταν σαφής, η πλατφόρμα υπαναχώρησε μετά τις διαμαρτυρίες των χρηστών για τους λογαριασμούς συγγενών τους που δεν βρίσκονται εν ζωή.
Ενώ το Facebook προσφέρει στους χρήστες έναν τρόπο να ορίσουν λογαριασμούς ότι ανήκουν σε ανθρώπους που έχουν πεθάνει, το Twitter δεν προσφέρει κάτι παρόμοιο. Αυτό σημαίνει ότι οι συγγενείς των ανθρώπων που έχουν πεθάνει θα δουν τους λογαριασμούς αυτούς να εξαφανίζονται.
We’ve heard your feedback about our effort to delete inactive accounts and want to respond and clarify. Here’s what’s happening:
— Support (@Support) November 27, 2019
Έτσι σε δεύτερη ανακοίνωσή τους διευκρίνισε ότι κανένας ανενεργός λογαριασμός δεν θα αφαιρεθεί, μέχρι οι τεχνικοί του να δημιουργήσουν “έναν νέο τρόπο για να μπορέσουν οι χρήστες να ορίσουν ποιοι λογαριασμοί ανήκουν σε αποθανόντα πρόσωπα”.