Πριν την κυκλοφορία του νέου Apple Watch τον Απρίλιο, εμφανίστηκε μια διαφήμιση του SmartWatch της εταιρείας σε ένα περιοδικό που δεν είναι γνωστό για τα νέα τεχνολογίας. Η Apple επέλεξε να διαφημίσει το επερχόμενο προϊόν στο στο τεύχος Μαρτίου του περιοδικού μόδας Vogue.
Σε 12 σελίδες του περιοδικού εμφανίζεται μια διαφήμιση μαμούθ, που δεν παρουσιάζει το μοντέλο για να μην αποσπάσει την προσοχή των αναγνωστών, αλλά μόνο το επερχόμενο SmartWatch της Apple. Μια έξυπνη ιδέα για την παρουσίαση ενός έξυπνου ρολογιού.
Ο λόγος που η εταιρεία επιλέγει την παρουσίαση του έξυπνου ρολογιού από ένα περιοδικό μόδας είναι προφανής και μάλλον δεν αποτελεί έκπληξη για αυτούς που έχουν γνώση για το πως λειτουργεί η Apple. Το γεγονός είναι μια σαφής και πολύ διαφορετική στρατηγική σε σύγκριση με τις παρουσιάσεις νέων προϊόντων του παρελθόντος.
Η Apple προσπαθεί να εισέλθει δυναμικά στον χώρο των SmartWatches όχι από την γνωστή οδό, περιοδικά και ιστοσελίδες τεχνολογίας. Επέλεξε περιοδικό μόδας για να τονίσει την διαφορετικότητα της high-end συσκευής Apple Watch. Επέλεξε να καθιερώσει την συσκευή στην κοινή γνώμη σαν προϊόν μόδας περισσότερο από αυτό που ήδη γνωρίζουμε: τα προϊόντα της Apple έχουν ήδη καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού σαν high-end προϊόντα.
Έτσι η εταιρεία για την καθιέρωση μιας νέας mainstream συσκευής, δεν χρησιμοποιεί μόνο τις γνωστούς οδούς που περνάνε από τα τεχνολογικά μέσα ενημέρωσης για να ηγηθεί στη συνείδηση του κοινού. Εστιάζει στη μόδα, κάτι που θεωρούμε ότι είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση. Θα γίνει το Apple Watch mainstream; Θα το μάθουμε πολύ σύντομα.
Δείτε τη διαφήμιση που παρουσίασε το Mashable