Αν δυσκολεύεστε να πείτε σωστά το “Volkswagen“, έχουμε καλά νέα. Η διάσημη εταιρεία αυτοκινήτων σύντομα θα γίνει “Voltswagen” στις ΗΠΑ για να αντικατοπτρίσει τις αλλαγές της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η εταιρεία έκανε την επίσημη ανακοίνωση στον ιστότοπο της Volkswagen Media των ΗΠΑ. Η Volkswagen αλλάζει ένα γράμμα για να δείξει την εστίασή της στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ωστόσο, η Volkswagen αναφέρει ότι η αλλαγή του ονόματος δεν σημαίνει αλλαγή στον ποιοτικό έλεγχο της εταιρείας. Ο Scott Keogh, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Αμερικής, αναφέρει:
Ίσως αλλάζουμε το K μας για ένα T, αλλά αυτό που δεν αλλάζουμε είναι η δέσμευση αυτής της μάρκας να κατασκευάζει οχήματα κορυφαίας κατηγορίας για τους οδηγούς όλου του κόσμου. Η ιδέα ενός «ανθρώπινου αυτοκινήτου» είναι η ίδια η ύπαρξή μας. Έχουμε πει, από την αρχή της μετάβασής μας σε ένα ηλεκτρικό μέλλον, ότι θα κατασκευάζουμε EV για εκατομμύρια κόσμο, και όχι μόνο για εκατομμυριούχους. Αυτή η αλλαγή ονόματος σημαίνει ένα αποχαιρετισμό στο παρελθόν μας ως αυτοκίνητο των λαών και τη σταθερή μας πεποίθηση ότι το μέλλον μας είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των λαών.
Η εταιρεία θα ολοκληρώσει την αλλαγή ονόματος το Μάιο του 2021. Μέχρι τότε, η Volkswagen επιθυμεί να αναδείξει το νέο της ηλεκτρικό SUV, που ονομάζεται ID.4.
Κάποτε, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ήταν κάτι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και το ευρύ κοινό σκεφτόταν πολύ σοβαρά. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται πραγματικότητα.
Η αλλαγή ονόματος της Volkswagen μπορεί να φαίνεται ανόητη, αλλά η εταιρεία πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές για να επιβιώσει με τις μελλοντικές απαγορεύσεις οχημάτων με βενζίνη.
Ποιος ξέρει; Ίσως η ιδέα της να μην φαίνεται αστεία όταν τα ηλεκτρικά οχήματα επιβληθούν με το Νόμο.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ 31/03/2021: Το Reuters και η Wall Street Journal αναφέρουν ανώνυμες πηγές που ισχυρίζονται ότι την Πέμπτη, η Volkswagen θα αποκαλύψει ότι η αλλαγή ονόματος δεν είναι πραγματική. Όπως είπε η πηγή της Wall Street Journal “Είναι ένα πρόωρο ανόητο αστείο του Απριλίου, μέρος μιας περίεργης καμπάνιας μάρκετινγκ”.
Έγινε διόρθωση και στον τίτλο.