Φουντώνουν οι φήμες ότι το iPhone 7 θα κυκλοφορήσει στην αγορά λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία των iPhone 6 και του iPhone 6 Plus. Οι φήμες είναι αρκετά ριψοκίνδυνες αν σκεφτεί κανείς ότι η Apple συνηθίζει αμέσως μετά την μεγάλη έκδοση, 3, 4, 5, να κυκλοφορεί μια minor με βελτιώσεις της προηγούμενης, και συνήθως με την προσθήκη μερικών νέων χαρακτηριστικών.
Έτσι η εταιρεία φαίνεται με την έκδοση του iPhone 7 να σπάει την παράδοση, όπως ακριβώς έκανε και με την κυκλοφορία του 5C, ή με τις νέες κυκλοφορίες μεγαλύτερων συσκευών iPhone 6 και iPhone 6 Plus.
Το νέο iPhone 7, πιθανολογείται ότι θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις. Μία με οθόνη 4,7 ιντσών και μια δεύτερη με μεγαλύτερη οθόνη 5,5 ιντσών. Φημολογείται επίσης ότι η συσκευή θα διαθέτει κυρτή οθόνη, σαν αυτή που έχει χρησιμοποιηθεί στο Galaxy S6 Edge της Samsung.
Ο αναλυτής Ming-Chi Kuo της KGI Securities, γνωστός για τις ιδιαίτερα αξιόπιστες πληροφορίες του από τον κόσμο της τεχνολογίας και της Apple ειδικότερα, διαψεύδει τις πληροφορίες ότι η Apple θα κυκλοφορήσει το 4 ιντσών iPhone 6C.
Όπως αναφέρει, το επερχόμενο μοντέλο δεν θα έχει σημαντικές διαφορές από τα προηγούμενα μοντέλα όσον αφορά την εξωτερική εμφάνισή του. Η συσκευή θα διαθέτει οθόνη OLED, με τεχνολογία για προστασία της επιφάνειας της οθόνης, όπως αυτή που χρησιμοποιήθηκε στο Watch.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Inquirer, το κινητό θα τρέχει με την ακυκλοφόρητη έκδοση λειτουργικού iOS 9, που αναμένεται να παρουσιαστεί στο συνέδριο WWDC της Apple τον Ιούνιο.
Τα νέα iPhone, θα ενσωματώνουν το chip A9 της εταιρείας TSMC και 2GB μνήμη RAM, ενώ πάντα σύμφωνα με τις φήμες η ανάλυση της κάμερας θα φτάνει τα 21Mpixels.
Φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε ότι από τώρα και στο εξής και όσο πλησιάζουμε προς το τέλος του καλοκαιριού (οι φήμες θέλουν το λανσάρισμα της συσκευής να γίνει τον Αύγουστο σπάζοντας άλλη μία παράδοση) οι δημοσιεύσεις για το επερχόμενο smartphone, θα αυξάνονται προσθέτοντας ένα ένα τα νέα του χαρακτηριστικά.
Επειδή στο Internet τίποτα δεν μένει κρυφό.
Είναι τα σημεία των καιρών, αναλύσεις, διαρροές, εμπειρογνώμονες, fanboys, σε ένα παιχνίδι που ενισχύει το marketing, κάνει τις εταιρείες πλουσιότερες, τους πελάτες τους να καμαρώνουν για την συσκευή που δεν χρειαζόταν πραγματικά, τους αναλυτές δικαιωμένους, και τους εμπειρογνώμονες χρήσιμους.